Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@20:19:19 GMT

آیت الله جنتی و کدخدایی وضعیت سلامت لاریجانی را جویا شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۴۹۱

آیت الله جنتی و کدخدایی وضعیت سلامت لاریجانی را جویا شدند

دبیر و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در تماس تلفنی آخرین وضعیت سلامت رئیس مجلس شورای اسلامی را جویا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله احمد جنتی و عباسعلی کدخدایی در تماس تلفنی با علی لاریجانی که به تازگی به بیماری کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، آخرین وضعیت سلامتی وی را جویا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر و قائم مقام دبیر شورای نگهبان همچنین برای رئیس مجلس بهبودی کامل و هر چه سریع‌تر را از خداوند متعال مسئلت کردند.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: سرانه سلامت شهر تهران نسبت به برخی از استان‌ها مناسب نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تبریک هفته سلامت و روز جهانی زمین پاک اظهار داشت: هفته سلامت فرصتی برای بیان مسائل بهداشتی و درمانی به منظور افزایش و ارتقاء سطح سلامت شهروندان است که این هفته در سال 1403 از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سلامت یک موضوع مهم و دارای اهمیت در امنیت و توسعه پایدار است که باید از نگاه سطحی به آن اجتناب شود و در برنامه ریزی های کلان کشور توجه لازم به آن صورت گیرد گفت: وضعیت سلامت شهر تهران علی رغم اینکه تصور می شود به دلیل اینکه پایتخت کشور است و تعدادی از بیمارستان مجهز و پیشرفته در تهران واقع شده نسبت به سایر استانها مطلوب است، اما در عمل اینگونه نیست و بر اساس شاخص های اعلام شده سرانه سلامت شهر تهران نسبت به برخی از استانها مناسب نیست و باید دولت و مجلس شورای اسلامی در این خصوص حساسیت لازم را داشته باشند.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: مدیریت شهری از ادوار گذشته در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و کمک به وضعیت سلامت شهر تهران اقداماتی انجام داده و در حال انجام است. کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بررسی وضعیت سلامت شهر تهران و مشورت با صاحب نظران و اساتید طرحی با عنوان شورای راهبردی سلامت شهر تهران تدوین کرده است که با توجه به هفته سلامت و اهمیت موضوع سلامت به صورت یک فوریت تقدیم صحن علنی شورای اسلامی شهر می کند تا در صورت تایید و رای اعضای محترم جزئیات آن در کمیسیون های تخصصی بحث و بررسی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • نجفی: سرانه سلامت شهر تهران نسبت به برخی از استان‌ها مناسب نیست
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز