Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم میناب در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه با سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم و افزایش نظارت‌ها می‌توانیم جهش تولید را‌‌‌ تحقق ببخشیم گفت: با کار و فعالیت جهادی می‌توانیم با وجود تحریم‌ها در تولید جهش داشته باشیم.

حسین رئیسی منتخب مردم میناب در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: لازمه هر تولیدی در کشورمان سرمایه گذاری است و اگر بنا داشته باشیم رشد و توسعه مناسبی در بخش تولید داشته باشیم باید در بخش‌های مختلف اقتصادی، سرمایه گذاری لازم را‌‌‌ انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا با سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم و افزایش نظارت‌ها می‌توانیم جهش تولید را‌‌‌ تحقق ببخشیم.

منتخب مردم میناب در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید در سال جاری فضای کسب و کار بهتری را‌‌‌ در کشورمان شکل داده و با تصویب مقررات و رفع خلاءهای قانونی و نظارت‌های بیشتر بر این امور و هم چنین نظارت بر صدور مجوزها و تسهیل کار و اشتغال و تولید گام‌های اساسی در این حوزه برداریم.

** باید مقررات دست و پاگیر در حوزه اقتصادی و تولید را‌‌‌ بزداییم

رئیسی گفت: اگر بتوانیم مقررات دست و پاگیر در حوزه اقتصادی و تولید را‌‌‌ بزداییم، رسیدن به جهش تولید کار سختی نیست. به همین دلیل باید با رفع موانع تولید تسهیلات این بخش را‌‌‌ برای ورود به سرمایه گذاران آماده کنیم.

وی اضافه کرد: مجلس یازدهم عزم خود را‌‌‌ برای تحقق جهش تولید در کشور جزم کرده است و به همین دلیل بیش از 192 منتخب مجلس آتی برنامه‌ای به مقام معظم رهبری آمادگی خود را‌‌‌ برای تحقق نام‌گذاری شعار سال جاری اعلام کردند.

**برای جهش تولید نیازمند اصلاح نظام بانکداری و نظام مالیاتی هستیم

منتخب مردم میناب در مجلس یازدهم اظهار داشت: شاید جهش تولید برای برخی کشورها به دلیل تحریم نبودن‌ها امری مرسوم باشد اما نمایندگان مجلس یازدهم قطعا با کار و فعالیت جهادی و تمرکز بر این حوزه الگوی اقتصادی مناسبی در دنیا ایجاد کرده و اعلام خواهیم کرد که با وجود تحریم‌ها و فشارهای آمریکا به خوبی می‌توانیم ضمن جهش تولید اقتصاد مقاومتی را‌‌‌ در کشورمان تسری دهیم.

رئیسی تصریح کرد: برای جهش تولید نیازمند اصلاح نظام بانکداری و نظام مالیاتی هستیم. به همین دلیل منتخبان مجلس یازدهم از هم اکنون ضمن افزایش ارتباطات خود و جلسات مستمر استانی بنا دارند تا با دست پر به مجلس آمده و بکوشیم اصلاحات لازم را‌‌‌ در حوزه قوانین و مقررات عملی کرده و روند تولید و اشتغال را‌‌‌ در کشورمان بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی مقام معظم رهبری هرمزگان تولید سرمایه گذاری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با سوداگری از الزامات هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید جواد حسینی کیا با اشاره به شعار سال گفت: مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته همواره موضوعات اقتصادی را به عنوان شعار سال انتخاب کردند، امسال نیز در نامگذاری سال بر استفاده از ظرفیت مردم برای جهش تولید تاکید شده است.   نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت مردم در جهش تولید به این معنا است که اعتماد مناسب ایجاد شود تا سرمایه‌های مردم به جای اینکه به سمت دلالی رود به سوی تولید و اشتغالزایی هدایت شود، در واقع تعاونی‌ها شکل گیرد و مردم وارد میدان اقتصاد شوند.   وی با بیان اینکه دولت می‌تواند زمینه‌ساز تحقق شعار سال باشد، اضافه کرد: تسهیل‌گری در صدور مجوز‌ها و ایجاد بازار‌های صادراتی از جمله موضوعاتی است که باید در دستورکار دولت قرار گیرد با این مهم مردم مطمئن می‌شوند در صورتی که سرمایه‌های خود را به سمت تولید ببرند، منفع می‌شوند.   این نماینده مردم در مجلس یازدهم برخورد با دلالی و سوداگری را از دیگر الزامات موردنیاز برای هدایت سرمایه‌های مردم به سمت تولید دانست و تصریح کرد: مشوق‌های مناسبی باید برای حضور مردم در تولید ایجاد شود در صورت تحقق این مهم از یک سو اشتغال ایجاد می‌شود و از سوی دیگر مردم سود می‌برند.

دیگر خبرها

  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • حمایت از تولید، نیازمند تخفیف‌های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • اصلاح انگاره‌های ذهنی و فرهنگی لازمه تحقق جهش تولید است
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد
  • ضرورت اصلاحات مالیاتی لازم در جهت تقویت تولید/ چگونه سرمایه‌های خرد مردمی به سمت بخش مولد اقتصاد جذب می‌شود؟
  • چند پیشنهاد برای تحقق «رونق تولید با مشارکت مردم»
  • برخورد با سوداگری از الزامات هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید