Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@18:03:53 GMT

تقابل کرونا با بازیگران مطرح سینمای جهان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۵۵۲

فیلم سینمایی «آقایان» به کارگردانی «گای ریچی» با وجود بازیگران مطرح سینمای جهان و دارندگان اسکار با شیوع و گسترش بیماری کرونا در سراسر جهان با فروشی معادل ۱۰۰ میلیون دلار در رده ششم جدول فروش جهانی ایستاد.

اخبار فرهنگ و هنر - این فیلم اثری در ژانر اکشن و جنایی بوده که اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تاریخ بیست و چهارم ماه ژانویه آغاز کرده است، این فیلم هم‌اکنون با فروش هفت میلیون دلاری دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۰ نام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گای ریچی» کارگردان مطرح سینمای هالیوود که در کارنامه خود آثاری همچون علاءالدین و شرلوک هلمز را می بیند، این بار با اثری دیگر به سینما باز خواهد گشت.

فیلم سینمایی « آقایان » که قبلاً به نام‌های بچه‌ها شناخته می‌شد، نام فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر جرم و جنایت و به کارگردانی گای ریچی است که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

بازیگران فیلم متیو مک‌کانهی، کالین فارل، چارلی هونام، میشل داکری، هنری گلینگ و هیو گرانت هستنند.

قوی‌ترین مواد مخدر فروش بریتانیا تلاش می‌کند تا امپراتوری ماریجوانای بسیار سودآور خود را به تعدادی میلیاردر اهل اوکلاهما بفروشد.

در نوامبر ۲۰۱۸ فیلمبرداری اصلی آغاز شد. فیلمبرداری در استودیویی در غرب لندن صورت گرفت. در فوریه ۲۰۱۹، اس‌تی‌اکس انترتینمنت حق پخش فیلم را به دست آورد.

کالین فارل به عنوان مربی، هیو گرانت به عنوان فلچر، جرمی استرانگ به عنوان متی، جیسون وانگ به عنوان Phuc، لین رنه به عنوان جکی، کریس Evangelou به عنوان نخست زمان، یوجین کوزمینا به عنوان میشا در کنار متیو مک کانوهی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم پرفروش هالیوود آقایان سینمای جهان هالیوود فیلم پرفروش هالیوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه کنندگی کامران حجازی که سهم ۷۵ درصدی از گیشه نوروزی سینماها را در سال جدید داشته است، توانست در بازه زمانی ۴۰ روزه از مرز فروش ۱۰۰ میلیارد تومان عبور کند.

پیش از این فیلم سینمایی «هتل» توانسته بود در مدت زمان ۴۵ روز به این میزان فروش در سینمای ایران برسد.

«تمساح خونی» اولین ساخته جواد عزتی در مقام کارگردان است که در ژانر کمدی اکشن سینمایی ساخته شده است. جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

کد خبر 6078959 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • فیلم جواد عزتی ۱۰۰ میلیاردی شد
  • «تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
  • «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • رکوردشکنی تازه در سینمای ایران/«تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • سینمایی اجتماعی به سرنوشت سینمای دفاع مقدس دچار نشود