Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جوادی شامگاه شنبه در نخستین ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: تاکنون برای اجرای این طرح ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

وی افزود: موزه استان در زمینی به وسعت ۵ هزار مترمربع و زیربنای ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ۳ طبقه احداث خواهد شد.

جوادی تصریح کرد: در سال‌جاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام زیرمجموعه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به‌ خصوص در بخش گردشگری در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: اوردگاه‌های گردشگری شیخ‌علیخان کوهرنگ، سراب باباحیدر فارسان، دره‌عشق منطقه مشایخ کیار و موزه بزرگ از مهمترین این طرح‌های نیمه‌تمام در استان به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، ۱۰۵ طرح اقتصادی مرتبط با جهش تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی دولتی چهارمحال و بختیاری با نیاز اعتباری ۷۰ هزار میلیارد ریال برای اجرا در سال‌جاری جمع‌بندی و پیشنهاد شد.

با اجرای این طرح‌ها با محوریت جهش تولید زمینه اشتغال مستقیم ۳۴ هزار نفر و تثبیت شغل ۲۱ هزار در چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود.

سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید نامگذاری شده است.

برچسب‌ها جهش تولید چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی جهش تولید چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری