Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@05:38:28 GMT

افزایش شمار صهیونیست‌های مبتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۵۶۰

افزایش شمار صهیونیست‌های مبتلا به کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از ثبت موارد جدیدی از ابتلاء به کرونا در اراضی اشغالی خبر داد.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در میان صهیونیست‌ها به ۷ هزار و ۸۵۱ نفر رسیده است.

گفتنی است، آمار منتشر شده از مبتلایان به کرونا توسط وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در حالی است که «اسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم اشغالگر هشدار داده بود که تل آویو در آستانه از دست دادن کنترل برای مهار شیوع ویروس جدید کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتز با اشاره به اینکه تل آویو تدابیری را برای جلوگیری از شیوع این ویروس اتخاذ کرده است، گفت: در صورتی که این ویروس گسترش یابد ممکن است بیشتر کشورهای جهان مرزهایشان را به روی مرزهای ما ببندند.

کد خبر 4892344

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ویروس کرونا چین ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران روسیه فلسطین سوریه افغانستان قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین

منابع رسانه‌ای صبح امروز (چهارشنبه) از شهادت و زخمی شدن هفت فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه «جنین» در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه «فلسطین الیوم» در این باره گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با حملات به غزه صبح امروز به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش برد.

ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله با چند پهپاد اردوگاه جنین را هدف قرار داد.

در جریان این حمله درگیری‌های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی شکل گرفت.

وزارت بهداشت فلسطین در این باره اعلام کرد که در نتیجه حمله پهپادی به اردوگاه جنین سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که چهار فلسطینی نیز در این حمله مجروح شدند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه از ۳۲ هزار و ۵۵۰ تن فراتر رفت
  • ۳۲ هزار و ۵۵۲ شهید؛ نتیجه ۱۷۴ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر/پاسخ سنگین موشکی حزب الله به جنایات اسرائیل
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن
  • ۱۷۸ شهید و مجروح؛ نتیجه جنایات ۲۴ ساعت گذشته صهیونیست‌ها در غزه
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی
  • افزایش تعداد شهدای حمله‌های رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۴۱۴ تن