Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@03:33:58 GMT

سرقت از خانه باجناق میلیاردر به خاطر حسادت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۵۹۸

سرقت از خانه باجناق میلیاردر به خاطر حسادت

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، او گفت: شب حادثه به دعوت باجناقم به نام سروش به خانه او رفتیم. بعد از بازگشت از میهمانی، متوجه شدم که در ورودی شکسته شده و دلارها و سکه هایی که داخل گاوصندوقم بود به سرقت رفته است. مدتی قبل پدرم فوت کرده بود و ارثیه میلیاردی به من و خواهرم رسید. چون خلبان هستم و به کشورهای زیادی سفر داشتم، مدتی است که تصمیم گرفتم خانه ای در یکی از کشورهای همسایه خریداری کنم به همین دلیل ارثیه ام را به دلار و سکه تبدیل کرده و در خانه نگهداری می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکایت مرد خلبان، مأموران وارد عمل شده و در نخستین گام به بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت پرداختند. فیلم دوربین ها نشان می داد که دو مرد جوان وارد خانه مالباخته شده و زمانی که بهروز – شاکی- در خانه حضور نداشت سرقت را اجرا کرده اند. بدین ترتیب چهره سارقان به دست آمد و کارآگاهان موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی کنند و مرد جوان به نام شاهین را بازداشت کردند.

شاهین در تحقیقات به سرقت اعتراف کرد و گفت: من به دستور کامران، این سرقت را انجام داده ام. او باجناق مالباخته است و به من و دوستم دستور سرقت داد و در ازای این کار قرار شد یک خودرو به ما بدهد.
با اطلاعاتی که متهم جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد، کامران و دوست شاهین بازداشت شدند. متهمان که خود را در برابر مدارک پلیسی می دیدند به ناچار به سرقت اعتراف کردند.

گفت و گو با طراح سرقت

چه شد که تصمیم گرفتی از خانه باجناقت سرقت کنی؟
بهروز خلبان است و وضع مالی خوبی دارد. به همین دلیل خانواده همسرم احترام خاصی برای او قائل هستند و همیشه بین ما تفاوت می گذارند. بهروز یک شب تعریف کرد که خانه ارثیه پدری اش را فروخته اند و پول این خانه را دلار و سکه خریده است. همانجا سرقت از خانه بهروز به ذهنم خطور کرد.

با شاهین و همدستش چطور آشنا شدی؟
شاهین در مغازه ای در نزدیکی خانه مان کار می کرد. شنیده بودم که قبلاً به خاطر سرقت بازداشت شده است. یک روز به بهانه خرید ضبط صوت برای ماشین به سراغش رفتم. کم کم با او طرح دوستی ریختم و ماجرای سرقت از خانه باجناقم را برای او مطرح کردم. قرار شد برای انجام این کار یک خودرو صفر به او بدهم. شاهین در نهایت از پیشنهادم استقبال کرد.

نقشه سرقت چه بود؟
باجناقم را به خانه مان دعوت کردم و همان شب به شاهین و همدستش خبر دادم تا از خانه سرقت کنند. چون من با خانه باجناقم آشنا بودم و می دانستم گاوصندوق را کجا می گذارد و مدل گاوصندوق چیست، سرقت از خانه بهروز برای دزدان اجیر شده کار سختی نبود. من حتی با سارقان در تماس بودم و زمانی که بهروز و خانواده اش وارد خانه ما شدند، به شاهین گفتم سرقت را انجام دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا سرقت از منزل شکایت سارق باجناق حسادت کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا سرقت از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید

دادستان زنجان این بار برای حل مشکلات سه پل تاریخی میربهاءالدین، حاج محمد و سردار، مسئولان استانی و در رأس استاندار زنجان را پای پل کشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز عباسی دادستان مرکز زنجان در راستای پیگیری مشکلات انباشته شده در پل میربهاءالدین و پل‌های سید محمد و سردار، صبح امروز بار دیگر مسئولان استانی ولی این بار در رأس، استاندار زنجان را به پای پل کشید. علاوه بر استاندار، مدیران آب منطقه‌ای، میراث‌فرهنگی، مدیرکل دفتر فنی، مسئولان شهرداری و شورای شهر، محیط زیست حضور داشتند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

10 فروردین امسال بود که تسنیم زنجان گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از یک صد ساله منتشر کرد و روی خط خروجی این رسانه رفت.

همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

همین موضوع سبب شد که شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط کند و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کند.

اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند.

عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

وضعیت نامناسب پل میربهاءالدین زنجان+فیلمورود دادستانی زنجان به وضعیت بد پل میربهاءالدیندستور مجدد دادستان ‌زنجان برای رسیدگی به پل‌ میربهاءالدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • حسادت زلنسکی به نتانیاهو: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید
  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری