Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:14:29 GMT

مشکلات مربوط به پیمانکار مترو باید هرچه سریع‌تر حل شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۷۲۹

مشکلات مربوط به پیمانکار مترو باید هرچه سریع‌تر حل شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه باید نشستی ویژه با مجموعه قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار پروژه در راستای رفع مشکلات مترو برگزار شود، گفت: در بخش های زیادی ازپروژه مترو ما دچار مشکل هستیم که عمدتا به پیمانکار مربوط است.

عبدالله جلالی در گفت وگو با خبرنگار  فارس در قم، با بیان اینکه در خصوص منابع مالی مترو اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: مسئله ای که مهم بوده این است که مدت‌هاست که کارگاه مترو تعطیل است و قبلا هم آنچنان فعال نبوده و به گونه‌ای شرایط نیاز به تغییر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه باید نشستی ویژه با مجموعه قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار پروژه در راستای رفع مشکلات مترو برگزار شود، تصریح کرد: در بخش های زیادی ازپروژه مترو ما دچار مشکل هستیم که عمدتا به پیمانکار مربوط است.

جلالی تصریح کرد: اگر امروز تدبیر لازم صورت نگرفته و مشکلات پروژه حل نشود ممکن است به مرحله‌ای برسیم که مجبور به تعطیلی پروژه شویم و مترو هم به معضلی برای شهر تبدیل شود.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: مترو قم عبدالله جلالی منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تیم‌های عملیاتی واکنش سریع آبفای تهران برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده +فیلم

  با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات آبفای تهران و استان، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی از معابر و منازل مردم درگیر سیل در حال انجام است.

 به دستور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور ۶ گروه عملیاتی مجهز از استان‌های تهران، هرمزگان، خراسان جنوبی و فارس عازم این استان شدند و اکنون تحت نظارت میدانی هاشم امینی برای سرعت بخشیدن به امور و بازگشت آرامش به زندگی مردم در حال امدادرسانی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
  
  
 
  
  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استقرار تیم‌های عملیاتی واکنش سریع آبفای تهران برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده +فیلم
  • سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • ببینید | سلطان گل به خودی را بشناسید؛ باورتان می‌شود انقدر سریع؟