Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه مادریدی مارکا از ماجرای یک درگیری میان دو ستاره سابق تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در ال‌کلاسیکویی که یک دهه پیش برگزار شد، پرده برداشت. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نزدیک به یک دهه پیش، دقیقاً در تاریخ 29 نوامبر سال 2010، یکی از به یادماندنی‌ترین روزهای تاریخ برای طرفداران بارسلونا و یکی از تلخ‌ترین اتفاقات تاریخ برای ژوزه مورینیو، سرمربی وقت رئال مادرید و طرفداران این تیم رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای خاص در اولین تجربه مربیگری در ال‌کلاسیکو‌ شاهد باخت 5 بر صفر مردانش در نوکمپ مقابل بارسلونای پپ گواردیولا بود. آن بازی اما نه فقط به خاطر نتیجه‌اش بلکه به خاطر جنجال‌های حین مسابقه بسیار معروف شد.

با اینکه نکات زیادی درباره آن مسابقه گفته شده، ظاهراً هنوز هم چیزهای ناگفته‌ای درباره‌اش وجود دارد و اکنون نشریه مارکا یکی از آنها را روایت کرده است.

ماجرا مربوط به زمانی می‌شود که نیم ساعت از بازی گذشته و بارسلونا 2 بر صفر پیش بود. توپ از زمین بازی خارج شد و داور هم پرتاب اوت را به سود میهمان مادریدی اعلام کرد. پپ گواردیولا سرمربی وقت بارسایی‌ها که در کنار زمین ایستاده بود، توپ را برداشت و آن را به طرف کریستیانو رونالدو گرفت اما زمانی که ستاره پرتغالی نزدیک شد تا آن را بگیرد، سرمربی اسپانیایی توپ را به زمین انداخت. همین موضوع خشم رونالدو را درپی داشت و سبب شد که او گواردیولا را هل دهد و این سرآغاز یک درگیری زشت میان چند تن از بازیکنان دو تیم و یک جنگ تمام عیار در میانه میدان شد.

در این میان سه بازیکن بارسلونا، آندرس اینیستا، ویکتور والدس و پدرو رودریگس مقابل رونالدو رفته و با او درگیر شدند. پدرو که بعد از دو بازیکن دیگر به این درگیری وارد شد و به محض ورود با این سؤال رونالدو مواجه شد که «تو دیگر که هستی؟». پدرو هم که ظاهراً از نحوه صحبت کردن ستاره سابق کهکشانی‌ها خوشش نیامده بود به او می‌گوید «من قهرمان جام جهانی‌ام و تو؟».

کاکا: مسی یک نابغه است/ رونالدو ذهنیت بسیار قوی دارد

 

چند روز پیش از این بازی، تیم ملی پرتغال، با نتیجه 4 بر صفر اسپانیا را شکست داده بود و در آن بازی چندین بازیکن ملی‌پوش بارسلونا در تیم ملی اسپانیا با رونالدو درگیر شده بودند که ظاهراً آن ماجرا هم در درگیری دوباره آنها با او در ال‌کلاسیکو بی‌تأثیر نبود. با این حال پدرو چند سال بعد از ماجرای درگیری‌اش با رونالدو، نشان داد که از او کینه‌ای به دل ندارد و در مصاحبه با نشریه مارکا در ماه نوامبر سال 2013 از سپ بلاتر، رئیس وقت فیفا به خاطر مسخره کردن رونالدو در قالب مقایسه او با لیونل مسی، انتقاد کرد و گفت حرف‌هایی که این مرد سوئیسی زد را دوست نداشته است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ال کلاسیکو کریستیانو رونالدو رئال مادرید بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ال کلاسیکو کریستیانو رونالدو رئال مادرید بارسلونا ال کلاسیکو کریستیانو رونالدو رئال مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟

نگاهی به بازیکنانی که بیشترین بازی را در کنار مسی داشته‌اند، انداخته‌ایم.

طرفداری | لیونل مسی دارنده هشت توپ طلای جهان سال‌های سال است که چشم‌ها را خیره جادوی هنر خود در مستطیل سبز ساخته است.

با حضور طولانی‌مدت در باشگاه بارسلونا و همچنین تیم ملی فوتبال آرژانتین، بازیکنان بزرگ زیادی در طول دوران حرفه‌ای لیونل مسی در کنار او بازی کرده‌اند. سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بیشترین بازی را در طول دوران حرفه‌ای مسی با او داشته‌اند. سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی توانمند سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرد که بیشترین بازی را در کنار لیونل مسی داشته است. بوسکتس با هم‌بازی شدن دوباره با لئو در اینتر میامی توانسته به آمار خود از این حیث اضافه کند. بوسکتس با 586 بازی در کنار لیونل مسی در تیم‌های بارسلونا و اینتر میامی، در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرد که در کنار اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال بازی کرده‌اند.

جرارد پیکه با 506 بازی در بارسلونا، دومین بازیکنی است که توانسته بیشترین بازی را در کنار مسی داشته باشد. در جایگاه سوم این لیست هم آندرس اینیستا با 489 بازی قرار می‌گیرد. خاویر ماسکرانو، هموطن مسی هم با 414 بازی در رده چهارم و ژاوی هم با 399 بازی در جایگاه پنجم ایستاده است. در ادامه نگاهی به بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی می‌اندازیم.

بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی 10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی (رده‌های 11 تا 20) تیم منتخب بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • مورینیو: رونالدو برزیلی در بارسلونا عشقی تمرین می‌کرد اما گل‌های دیوانه‌کننده‌ای می‌زد! (زیرنویس فارسی)
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • هجوم مورچه زرد؛ وحشت این شهر را فراگرفت
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر