Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:21:05 GMT

رویداد خلاقیت در صداگذاری انیمیشن برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۹۶۴

رویداد خلاقیت در صداگذاری انیمیشن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شتابنده رضوان، رویداد مجازی خلاقیت در صداگذاری روی انیمیشن‌های محبوب داخلی و خارجی با موضوعات شکستن قرنطینه، اتفاقات در قرنطینه و دید و بازدید مجازی برگزار می‌شود.

۲ جایزه «بیشترین بازدید» با مبلغ سه میلیون ریال و «بهترین صداگذاری» از نظر هیات داوران به مبلغ ۲ میلیون ریال برای برگزیدگان این رویداد در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می توانند آثار خود را تا ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه مورخ ۱۹ فروردین ماه سال جاری به آیدی rezwancc _support@ ارسال کنند.

 نتایج برگزیدگان آدینه رویداد «خلاقیت در صداگذاری» ساعت ۲۱ روز جمعه مورخ ۲۲ فروردین ماه سال جاری اعلام می‌شود.

«آدینه رویداد» هر ۱۵ روز یکبار (روزهای جمعه) با موضوعات متنوع  روز جامعه به همت شتابنده رضوان برگزار می‌شود.

کد خبر 4892334 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن فیلم سینمایی صداگذاری فیلم ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم تئاتر فیلم بازی در نوروز 99 موسیقی ایرانی فیلم سینمایی درگذشت چهره ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان صداوسیما نوروز99 سریال پایتخت نوروز تک آهنگ برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به برنامه های این دانشگاه همزمان با ۹۰ سالگی این دانشگاه از برگزاری ۹۰ رویداد خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی شهبازی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه تهران امسال جشن 90 سالگی خود را در حالی برگزار می‌کند که سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد و شورایعالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی  با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن 90 سالگی این دانشگاه نیز هم با همین رویکرد برگزار می شود، تصریح کرد: همزمان با 90 سالگی دانشگاه تهران در خردادماه 90 رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اولین رویداد از این فعالیتها نمایشگاه کار است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت و شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه دانست و ادامه داد: دانشگاه تهران است با برگزاری اردوهای مهارت محور بحث مهارت آموزی دانشجویان را به شدت دنبال می‌کند. نمایشگاه کار این چرخه را تکمیل می‌کند. سال قبل نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفت و امسال نیز امید است با توجه به حضور صنایع و سازمان های مختلف، دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

وی تاکید کرد: در ترم جاری استقبال خوبی از درس یادگیری تجربی شد و نمایشگاه پیش رو نمایشگاهی است که ظرفیت‌ها را برای ذی‌نفعان امر پررنگ‌تر خواهد کرد، نماینده شرکت‌ها و صنایع در این نمایشگاه نیازهای خود را اعلام می‌کنند تا دانشجویان جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • ارتقای رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در سال جاری
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • برگزاری رویداد پسران نوآوین در مهریز
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد