Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@08:03:57 GMT

کاهش ۷۰ درصدی تردد نوروزی در محورهای کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۰۳۰

کاهش ۷۰ درصدی تردد نوروزی در محورهای کرمانشاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فریبرز کرمی با اشاره به اقداماتی که برای کاهش ترددهای بین‌شهری در ایام نوروز و به‌منظور پیشگیری از بیماری کرونا انجام شد و مشارکتی که خود مردم داشتند، اظهار کرد: بررسی آمار دستگاه‌های تردد شمار نشان می‌دهد در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته حدود ۷۰ درصد کاهش تردد خودروهای شخصی را در محورهای استان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کاهش در روزهای مختلف متفاوت بود و در برخی روزها ۵۰ درصد و برخی روزها نیز تا ۸۰ درصد کاهش تردد در محورها را داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در گذشته همواره محور بیستون به کرمانشاه یکی از پرترددترین محورهای استان بود، کاهش تردد در این محور بسیار قابل‌توجه بود.

کرمی درباره وضعیت فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری استان کرمانشاه نیز اضافه کرد: هم‌اکنون نزدیک به ۲۰ درصد این ناوگان فعال است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه سواری و ۷۰۰ دستگاه مینی‌بوس در ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری استان کرمانشاه افزود: عمده کاهش فعالیت مربوط به اتوبوس‌ها است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد سفرهای ناوگان برون‌شهری استان کرمانشاه از روزانه ۲۰۰ سرویس به حدود ۴۰ سرویس در روز رسیده است.

کرمی تأکید کرد: البته در زمینه حمل‌ونقل بار و کالا در استان هیچ مشکل و محدودیتی نداریم و مردم نگرانی از این موضوع نداشته باشند.

کد خبر 497880 برچسب‌ها حمل و نقل كرونا در ايران نوروز استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوروز حمل و نقل كرونا در ايران نوروز استان کرمانشاه استان کرمانشاه کاهش تردد حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد