Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دره وزمی شنبه شب در هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان کردستان، به پلمب ۳۵۰ واحد صنفی متخلف در این مدت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: به تدریج می توان از ۲۰ فروردین به بعد امکان باز شدن و فعالیت بازار و اصناف را فراهم کرد اما بسته ماندن بازارهای سرپوشیده باید همچنان در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگرذی از سخنان خود به حمایت و شناسایی واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا در استان کردستان اشاره کرد و افزود: واحدهای تولیدی که بعد از شیوع کرونا در کشور و این استان دچار خسارت شده و آسیب دیدند شناسایی و از آنها حمایت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: به عنوان حامی تولید و اشتغال به بخش خصوصی و فعالیت‌های آنها اعتقاد کامل و عملی داریم و از تمامی امکانات برای تقویت این بخش استفاده می‌کنیم.

دره وزمی با اعلام اینکه تولید در استان تعطیل نشده است، یادآور شد: همه تلاش ما این است که واحدهای تولیدی استان بتوانند در شرایط بیماری کرونا با کمترین آسیب به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا به صنعت و بازرگانی داخلی و تا حدودی به تجارت خارجی ضربه زده است، بیان کرد: در سازمان صمت استان بخشی برای شناسایی واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا تشکیل شده تا میزان آسیب‌ها و خسارات وارده به آنها را مشخص کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: دولت اعتباری معادل ۷۵ هزار میلیارد تومان برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته است لذا از این محل به واحدهای تولیدی شناسایی شده در استان تسهیلات لازم را اختصاص می‌دهیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان اشتغال الکل بخش خصوصی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واحدهای تولیدی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی عصر پنج شنبه در بازدید سرزده از یکی از واحدهای تولیدی سرآمد در عرصه صنعت و استاندارد، واحدهای تولیدی را در زمان تحریم ظالمانه امپریالیسم جهانی، جهادگران عرصه صنعت و استاندارد عنوان کرد.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: این جهادگران با سخت کوشی و خوداتکایی به دانش بومی و پژوهشگران و محققان داخلی، صنایع کشور را با استانداردهای روز دنیا همگام می‌کنند و در خط مقدم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتری قرار دارند.

وی مطرح کرد: انجام ارزیابی و بازرسی کارشناسی با دقت حداکثری، تحلیل نقاط ضعف و قوت و همچنین شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در تولید فرآورده‌های باکیفیت منجر به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: شعارهای انتخابی مقام معظم رهبری همیشه نصب العین مدیران اجرایی بوده و شعار امسال نیز با توجه به ویژگی‌های ذاتی آن و ارتباط ویژه با تولید، مصباح الهدی صنعت و استاندارد است.

کد خبر 6082132

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم