Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله رمضان پور روز یکشنبه درهمین زمینه افزود: سیل اخیر در ۸شهرستان و به یک هزار و ۳۰۰ نفر از کشاورزان خسارت وارد کرده که بیشترین آسیب به شهرهای رودان، میناب، بندرعباس و حاجی آباد است.

وی ادامه داد: همچنین به ۳هزار و ۳۰۰هکتار از زمین های زراعی آبی، دوهزار و ۸۰هکتار باغی، ۲۲۰ راس دام، ۲ واحد دامداری روستایی، یک واحد گلخانه، ۳۷ حلقه چاه، ۲۳ رشته قنات، ۱۸ کیلومتر جاده بین مزارع، یک هزار و ۸۰۰هکتار زمین با سیستم آبیاری تحت فشار، ۱۰۰متر انتقال آب با کانال، ۵ کیلومتر انتقال آب با لوله و ۶۶ بند و سازه آبخیزداری خسارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد: بیشترین و کمترین بارش های فروردین ماه ۹۹ در ایستگاه هواشناسی مربوط به شهرهای سردشت بشاگرد، سیریک، رودان، بستک، میناب، قشم، ابوموسی، جاسک، سیریک، کیش، لاوان، بندرعباس، حاجی آباد، بندرلنگه، پارسیان و بندرخمیر بوده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، در بارش های اخیر شهرستان حاجی آباد با ۳۶.۶ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده و در این مدت در بستک ۱۱.۳ میلی متر، رودان ۸.۵ میلی متر، پارسیان ۶.۵ میلی متر، خمیر ۶.۵ میلی متر، بندرعباس ۵.۲ میلی متر، قشم ۳.۹ میلی متر و میناب ۲.۸ میلی متر باران باریده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی هرمزگان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی هرمزگان سیل وزارت جهاد کشاورزی هرمزگان سیل میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس گفت: نشست هم اندیشی با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان برای تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه‌های خدمات شهری، فرهنگی و عمرانی برگزار شد.

 شو وی سرکنسول چین در بندرعباس نیز گفت: کنسولگری چین در بندرعباس نخستین کنسولگری چین در ایران است که با هدف شناسایی ظرفیت‌های استان هرمزگان راه اندازی شده است.

«بریک سادیکوف» کنسول قزاقزستان در بندرعباس نیز از شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس دعوت کرد تا از شهر آکتو قزاقستان بازدیدکنند و عقد خواهرخواندگی دو شهر بندرعباس و آکتو در کشور قزاقستان امضا شود.

مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس نیز گفت: به دنبال گسترش روابط خواهرخواندگی شهر بندرعباس با شهر‌های کشور‌های چین و قزاقستان هستیم.

در پایان این مراسم با سفره افطاری از میهمانان پذیرایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • انسداد محور قدیم خرم‌آباد پلدختر