Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@01:59:27 GMT

وزش باد شدید در پایتخت و هفت استان دیگر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۴۱۴

«کبری رفیعی» امروز(یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص وضعیت جوی حال حاضر کشور، گفت: امروز بارش باران، رعد و برق و وزش باد در شمال شرق و مناطقی از شرق کشور، سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز شرقی ادامه دارد.

وی افزود: همچنین بارندگی‌ها امروز  در خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق مازندران و گلستان شدت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی درباره‌ صاعقه و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلاب و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد و تاکید کرد: بر این اساس هموطنان از توقف و یا تردد در حاشیه‌ رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، سمنان، اصفهان و یزد وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین دریای خزر تا فردا مواج است و ارتفاع موج در مناطق مرکزی و شرقی به حدود ۲.۵ متر می‌رسد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات آذربایجان‌شرقی

 امیدفر گفت: بر اساس نقشه‌های پیشیابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره ای فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه در استان آذربایجان شرقی ادامه می‌یابد.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه همچنین موجب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک، غرش آذرخش و در نواحی مستعد بارش تگرگ و ایجاد مه می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: احتمال لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب ها، برخورد آذرخش و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد بر این اساس مسافران و علاقمندان به طبیعت از اتراق در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع و کوهستانی پرهیز کنند.

امیدفر ادامه داد: با توجه به وزش باد نسبتا شدید احتمال سقوط یا پرتاب اجسام سبک، سقوط تابلو‌های تبلیغاتی و خسارت به سازه‌های سبک وجود دارد بر این اساس محکم کردن سازه‌های سبک و احتیاط در عبور از کنار ساختمان‌های نیمه کاره و عدم پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد
  • پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات آذربایجان‌شرقی
  • آرامش در دریای خزر
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است