Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی گفت: اگر جوانان ما بخواهند الگویی در رفتارهای فردی و اجتماعی خود داشته باشند، حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو است.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یازدهم ماه شعبان مصادف با ولادت حضرت علی اکبر (ع) است، شخصیتی که الگویی برجسته برای همه ما به ویژه جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: یکی از مخاطبان اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد، جوانان هستند و معرفی سیره و ویژگی های اخلاقی حضرت علی اکبر (ع) از سوی کانون ها به این قشر می تواند در تأثیرپذیری جوانان از این شخصیت اثرگذار باشد.

 

وی عنوان کرد: حضرت علی اکبر (ع) شبیه ترین خلق به پیامبر گرامی اسلام بودند و ولایت مداری، توجه به دستورات الهی، عفت و پاکدامنی، سخاوت، شجاعت، بصیرت و تسلیم بودن در برابر فرمان امام از جمله ویژگی های ایشان بود.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: اگر جوانان ما بخواهند الگویی در رفتارهای فردی و اجتماعی خود داشته باشند، حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو است و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند به عنوان پایگاه حضور جوانان در مساجد این الگو را هرچه بیشتر برای این قشر تبیین کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به توطئه های مختلف دشمنان برای دور کردن جوانان از دین، الگوگیری از شخصیت حضرت علی اکبر (ع) می تواند هرچه بیشتر آنها را در برابر این توطئه ها مصون کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: انشاالله همه ما بکوشیم با الگو گرفتن از ائمه اطهار و اهل بیت (ع)، سبک زندگی اسلامی و دینی را در زندگی فردی و اجتماعی خود پیاده کنیم و بتوانیم در برابر مشکلات امروز بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضرت علی اکبر ع جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد فردی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در حاشیه اولین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم «به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه قراردادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار «دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

ابوالقاسم مقیمی از آذرماه ۱۴۰۰ به در این معاونت مشغول به فعالیت بود.

کد خبر 6082051

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه