Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@17:18:32 GMT

طرح/ ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۷۳۰

فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام) مبارک باد.

پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله: خداوند دوستدارِ جوانی است، که جوانی‌اش را به اطاعت خداوند می‌گذراند./میزان الحکمه، ح ۹۰۹۷

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید حضرت علی اکبر ع میلاد حضرت علی اکبر طرح پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، افزود: کارهای فرهنگی در قالب تشکل‌های مردم‌نهاد در خصوص ازدواج و فرزندآوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت خیریه‌های استانی نیز در این زمینه اثرگذار بوده است، ابراز کرد: دستگاه‌های متولی باید با نگاه حمایتی، تسهیل‌گر فعالیت تشکل‌های مردمی در این حوزه باشند.

این مسؤول ادامه داد: به منظور پیشگیری از سقط جنین در استان، کارگروهی تشکیل شد که برنامه‌های آن به صورت جدی در کنار اجرای طرح نفس (نجات فرزندان سالم از سقط) پیگیری شده و این کارگروه با اقدامات سلبی و به صورت جدی با همه مراکز و افرادی که به صورت غیرقانونی در این حوزه فعالیت دارند، برخورد می‌کند.

رفیعی تاکید کرد: مقامات قضائی استان نیز پشتیبانی لازم را دارند که امیدواریم با مجموعه این اقدامات، توقف شیب نزولی جمعیت و افزایش نرخ باروری و جایگزینی جمعیت را در استان شاهد باشیم.

وی به نگرانی‌ها در خصوص فرزندآوری و اجرای قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و یادآور شد: تاکید مقام معظم رهبری و شکل‌گیری گفتمانی در این خصوص، تأثیر مثبتی در جامعه بر جای گذاشت، هرچند اقدامات در ابتدا سرعت لازم را نداشت.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد ولادت‌ها در استان در سال ۹۷ حدود ۸ درصد و در سال ۹۸ حدود ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه گذشته کاهش یافت، خاطرنشان کرد: از سال ۹۸ به بعد شیب نزولی ولادت در استان متوقف شد که نشانگر توجه مردم به سیاست‌های جوانی جمعیت است که باید اهتمام بیشتری در این خصوص از سوی دستگاه‌ها صورت گیرد.

رفیعی تاکید کرد: نرخ جایگزینی جمعیت در استان در سال ۱۴۰۰ به یک درصد رسید و این سال با ۱۵ هزار و ۲ مورد ولادت، کم‌ترین کاهش این واقعه و در سال ۱۴۰۱ در استان ۱۴ هزار و ۱۵۲ مورد ولادت با کاهش ۵.۵ درصد ثبت شد.

وی یادآور شد: طی سال گذشته نیز ۱۳ هزار و ۹۲۳ مورد واقعه ولادت گزارش شد که کاهش ۱.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و در این میان شیب نزولی ولادت در استان طبق بررسی آمار سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۲ متوقف شده که این موضوع امیدوارکننده است.

کد خبر 6086518

دیگر خبرها

  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید