Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@23:02:14 GMT

لحظه اعلام خبر شهادت فرمانده حزب الله که ترور شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۷۸۶

لحظه اعلام خبر شهادت فرمانده حزب الله که ترور شد+فیلم

شهید علی محمد یونس از فرماندهان حزب الله ساعاتی پیش در جنوب لبنان توسط افراد ناشناس ترور و به یاران شهیدش پیوست.
فیلمی که مشاهده خواهید کرد اعلام خبر شهادت علی‌محمد‌یونس از گلدسته‌های مسجدی است در لبنان.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر حزب الله لبنان ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در اراضی اشغالی هدف حمله پهپادی قرار داده است.

سرویس جهان مشرق - آنتونیو گوترش اعلام کرد: آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) در خدمت به آوارگان فلسطینی اقدام ویژه‌ای کرده و به منشور و اصول سازمان ملل در همه اقدامات خود عمل کرده است. ما باید در راستای حفظ این خدمات و تداوم آن حرکت کنیم.

وی افزود: ۱۷۱ نفر از کارکنان ما که در غزه کشته شده اند را مورد تکریم قرار می دهیم. این آماری بزرگ در تاریخ سازمان ملل متحد است.

گوترش بیان کرد: بابت توقف حمایت مالی آنروا از سوی برخی کشورها، متاسف هستیم و بر حمایت از آن و افزایش فعالیت این نهاد پایبندیم.

وی ادامه داد: ما بر ضرورت دست یابی به آتش بس در غزه به منظور رساندن کمک های بشردوستانه به غزه تاکید داریم.

دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن تاکید بر ضرورت تجدید نظر در تصمیم برخی کشورها که حمایت مالی از آنروا را متوقف کرده‌اند، بیان کرد: بسیاری از کشورهایی که حمایت مالی از این نهاد را متوقف کرده اند، شروع به تجدید نظر در این باره کرده اند و امیدواریم که همه به این آژانس امدادرسانی کمک کنند.

گوترش اظهار داشت: من بر تداوم فعالیت آنروا و تقویت روند آن مصمم هستم و ما باید به دنبال حفظ این روند باشیم.

وی افزود: هر حمله زمینی اسرائیل به رفح، فاجعه انسانی به همراه خواهد داشت.

از سوی دیگر «مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور انسان دوستانه از مقامات رژیم صهیونیستی به سبب ممانعت از ورود کمک های بشردوستانه آژانس امداد رسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به نوار غزه انتقاد کرد و از تل‌آویو خواست که تمامی موانع در برابر ورود کمک ها به غزه را از میان بردارد.

وی افزود: آنروا قلب تپنده کمک های انسان دوستانه به نوار غزه است.

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور انسان دوستانه در ادامه هشدار داد که جلوگیری از ورود کمک ها به غزه از سوی تل آویو، هزاران نفر را در معرض قحطی قرار داده است.

تحولات سرزمین های اشغالی - صد و شصت و نهمین روز جنگ

دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند

دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه در گزارشی، ضمن اشاره به تشدید جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، از دبیرکل سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا خواست جلوی ادامه جنایات این رژیم در غزه را بگیرند. این نهاد بین‌المللی تاکید کرد: نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند و مانع از نزدیک شدن افراد برای خارج کردن ساکنان از این منازل یا خاموش کردن آتش شداند. شبکه خبری الجزیره نیز در گزارشی از جنایت هولناک اشغالگران در بیمارستان شفا پرده برداشت و اعلام کرد نظامیان صهیونیست مجروحان بیمارستان را با تانک زیر گرفتند و حتی به شماری از زنان فلسطینی تجاوز پس آن‌ها را به قتل رساندند.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که رسانه‌های عبری زبان احمق و نادان و متکی به دروغ‌پردازی و تبلیغات سیاه هستند. عزت الرشق اظهار داشت: ادعای رسانه‌های عبری زبان مبنی بر اینکه "اسرائیل" در حال بررسی درخواست حماس برای عدم ترور رهبران این جنبش در صورت تبعید به خارج از غزه است، تبلیغاتی پوچ و بی‌اساس و به بازی گرفتن عقل و شعور دیگران است.

الرشق بیان کرد که رهبران حماس در سرزمین خود همراه با ملتشان ثابت و پایدار هستند و به مقاومت ادامه می‌دهند و یا پیروز می‌شوند یا به شهادت می‌رساند و این سران جنایتکار دشمن هستند که باید این سرزمین را ترک کنند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۵۰ مرتبه مناطقی را در کرانه باختری هدف حمله هوایی قرار داده است. این روزنامه اشاره کرد که در این حملات ۷۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۸ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. این وزارتخانه افزود که در این حملات ۸۴ نفر شهید و ۱۰۶ نفر هم مجروح شدند. شمار شهدای غزه از آغاز جنگ تا این لحظه به ۳۲۲۲۶ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۴۵۱۸ نفر افزایش یافته است.

بلینکن: حتی در صورت حمله زمینی به رفح، جنبش حماس باقی خواهد ماند

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در دیدار با اعضای کابینه جنگ این رژیم به آن‌ها گفته حتی در صورت حمله زمینی به رفح، جنبش حماس باقی خواهد ماند. آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در سفر اخیر خود به اراضی اشغالی و حضور در کابینه رژیم صهیونیستی در پی تنش‌های به وجود آمده میان دولت این رژیم و آمریکا تاکید کرد ورود ارتش اشغالگر به رفح هرگز به نابودی جنبش حماس منتهی نخواهد شد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد برخی اطلاعات درز پیدا کرده از نشست کابینه بیانگر آن است که بلینکن تاکید داشته حتی اگر ارتش این رژیم در رفح عملیات انجام دهد تهدید بزرگی به نام حماس در غزه باقی خواهد ماند و هرج و مرج به وجود آمده می‌تواند به رشد این جنبش منتهی شود لذا باید حکومتی جایگزین به منظور ساخت آینده جدید برای غزه تشکیل شود.

حملات هوایی و زمینی سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه/ حمله موشکی گسترده از جنوب لبنان به جولان اشغالی/ حدود ۵۰ موشک از لبنان به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شد

منابع فلسطینی از حملات هوایی و زمینی سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند. این منابع تاکید کردند که ارتش صهیونیستی طی ساعات اخیر بیش از ۴۰ مرتبه شهر خان یونس را بمباران کرده و همزمان حرکت خودروهای زرهی اسرائیلی به سمت برخی مناطق نیز ادامه دارد.

همچنین درگیری‌های بسیار شدیدی بین مقاومت و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شهر خان یونس به ویژه در اطراف بیمارستان ناصر گزارش شده است. منابع حاضر در بیمارستان ناصر از حضور نیروهای کماندوی اسرائیلی در محوطه بیمارستان و شلیک گسترده منور در آسمان این منطقه خبر دادند.

قتل عام جدید صهیونیست ها در غزه

منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از جنوب لبنان به جولان اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که حدود ۵۰ موشک از لبنان به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده است. در همین راستا، حزب الله لبنان اعلام کرد پایگاه موشکی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در یواو و پایگاه کیلع در جولان اشغالی را با بیش از ۶۰ موشک کاتیوشا هدف قرار داده است. حزب الله اعلام کرده این حمله همزمان با آموزش نیروهای تیپ گولانی که از نوار غزه بازگشتند، انجام شده است.

حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان مقاومت با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در اطراف بیمارستان شفا در شهر غزه خبر دادند.

منابع عبری زبان اعلام کردند شهرک رامیم در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

گروهان‌های قدس اعلام کرد با سلاح تیربار و راکت‌های ضدزره با نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی در منطقه المشروع در غرب خان یونس وارد درگیری‌های شدیدی شده است.

گرفتاری نیروهای صهیونسیت در کمین رزمندگان مقاومت

گردان‌های قسام اعلام کرد یک تانک مرکاوا و یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال شرق بیت حانون در شمال نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان اعلام کرد گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه المرج در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده که در این عملیات این نیروها کشته و زخمی شدند. این سازمان اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه المناره در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است. حزب الله همچنین پایگاه رویسات العلم در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا را هم هدف حمله موشکی قرار داد.

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در اراضی اشغالی هدف حمله پهپادی قرار داده است. مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که این عملیات بی‌نظیر در این شب‌های مبارک در چارچوب تداوم هدف قرار دادن مواضع دشمن و تکمیل مرحله دوم عملیات مقابله با رژیم اشغالگر برای حمایت از غزه و پاسخ به کشتارها و جنایات دشمن صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی انجام گرفته است.

دیگر خبرها

  • شهادت ۴ نفر از نیرو‌های حزب‌الله توسط اسرائیل
  • شهادت ۴ نفر از نیروهای حزب‌الله توسط اسرائیل
  • کشته شدن ۴ نفر از نیرو‌های حزب‌الله توسط اسرائیل
  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • جزئیات شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • اسامه حمدان: شهادت فرمانده حماس تایید نشده است
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در راه قدس