Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:09:39 GMT

نشست امروز مجلس تله کنفرانس تلویزیونی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۸۰۸

نشست امروز مجلس تله کنفرانس تلویزیونی برگزار می‌شود

«اسدالله عباسی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، اضافه کرد: همکاران استان‌های تهران، کرمانشاه، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی و خوزستان می‌توانند در جلسه ساعت ۱۰ امروز حضور پیدا یابند. همکاران استان‌های مجاور هم با حضور در این استان‌ها در جلسه تله کنفرانس تلویزیونی حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: هماهنگی‌ها با  قسمت فنی مراکز صدا و سیمای ۶ استان ذکر شده با سازمان صدا و سیما انجام شد و از آنجا که از طریق سامانه مجلس یار نتوانستیم به هماهنگی و نتیجه ای برسیم لذا از این طریق امروز جلسه را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رودسر در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه سه شنبه و چهارشنبه همین هفته با هماهنگی ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا و بر اساس پروتکلی که آنها تعریف کردند، جلسه خواهیم داشت، اظهار کرد: در صورتی که مانعی پیش نیاید سه شنبه جلسه برگزار می‌شود و اگر این نشست با موفقیت انجام شود چهارشنبه هم ادامه خواهیم داد و برنامه چهارشنبه مجلس رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی است.

وی افزود: اگر به هر دلیلی نتوانستیم جلسات را به شکل علنی برگزار کنیم، شیوه تله کنفرانس تلویزیونی جایگزین نشست علنی می‌شود.
عباسی اضافه کرد: در نشست امروز هیات رییسه مجلس با روسای کمیسیون‌ها، وضعیت کرونا و مسائل اقتصادی حاصل از آن مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. باید تصمیماتی بگیریم و با تصمیم‌گیری دستورات جلسه مجلس و کمیسیون‌ها ببینیم آیا عملکرد ستاد ملی مقابله با کرونا درست بوده یا نه. چون مجلس اگرچه ورودهایی به این موضوع داشته اما به صورت رسمی و قانونی نبوده است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره طرح پیشنهادی سه فوریتی قرنطینه کامل گفت: این کار در شرایط کنونی اصلا ضرورت ندارد و قرنطینه باید پیش از این انجام می‌شد.

وی  با بیان اینکه ستاد مقابله با کرونا و دولت می‌توانستند در این زمینه بهتر عمل کنند، با اشاره به شلوغی روز گذشته تهران اظهار داشت: شهری با بیش از  ۱۰ میلیون نفر جمعیت، ۲ میلیون نفر هم بیرون بیایند خیابان‌ها شلوغ می‌شود اگر همان موقع در سه استانی که آلودگی اعلام شد و بقیه درصدشان پایین بود، قرنطینه را جدی می‌گرفتند، امروز چنین نمی شد و تا این حد شیوع پیدا نمی‌کرد.

لاریجانی رو به بهبود است

عباسی در پایان گفت و گو وضعیت آقای لاریجانی رییس مجلس را رضایت‌بخش و رو به بهبود دانست و گفت: به زودی بعد از دوره قرنطینه و تحت مراقبت، شاهد حضورشان در مجلس و مدیریت شان خواهیم بود. الان هم با ایشان ارتباط داریم و با هماهنگی ایشان برنامه‌های امروز، سه شنبه و چهارشنبه هماهنگ شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اسدالله عباسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسدالله عباسی ویروس کرونا اسدالله عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد