Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@15:42:15 GMT

ولایتی در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۸۸۱

ولایتی در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه چه گفت؟

خبرگزاری مهر: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شامگاه روز گذشته (شنبه) در تماسی تلفنی با علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، با تبریک سال جدید و ابراز همدلی و همبستگی با ملت بزرگ ایران در مبارزه با شیوع کرونا، ضمن احوال پرسی و آگاهی از وضعیت سلامتی دکتر ولایتی، از بهبودی کامل وی ابراز خرسندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: ما برای ملت شریف ایران آرزوی توفیق روزافزون به ویژه در مقابله و شکست کرونا را داریم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر پیروزی قطعی فلسطینیان و آزادی قدس شریف، از مواضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه رهبر فرزانه و معظم انقلاب از ملت مظلوم فلسطین تقدیر کرد و افزود: امیدواریم هر چه زودتر شاهد آزادی قدس شریف باشیم و همه با هم در قدس شریف نماز بخوانیم.

اسماعیل هنیه با درود بر روح سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، بار دیگر برای ملت ایران آرزوی سلامتی کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل هم در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: از تماس محبت آمیز و پیگیری شما سپاسگزاری می‌کنم و امیدواریم هر چه زودتر این ویروس ریشه کن شده و مشکلات به وجود آمده برای مسلمانان، جامعه اسلامی و همه کشورها از بین برود و برای ملت شریف و مظلوم فلسطین هم آرزوی پیروزی و سلامتی داریم.

ولایتی با تقدیر از تلاش گروه‌های مقاومت و همچنین حماس که در راه تحقق آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف تلاش و مجاهدت می‌کنند، افزود: قدس و فلسطین متعلق به جهان اسلام بوده و خواهد بود و مسیری که مبارزان مقاومت همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گشوده‌اند، با اقتدار و تا تحقق اهداف و آرمان‌ها ادامه خواهد یافت.

منبع: فردا

کلیدواژه: اسماعیل هنیه ولایتی مقاومت قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان

ترکیه یکی از کشور‌های اسلامی منطقه‌ای است که از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر از رژیم صهیونیستی به دلیل توحش علیه فلسطینیان انتقاد می‌کند. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روابط خوبی با مقامات فلسطینی حماس دارد و تاکنون بار‌ها علی رغم انتقادات صهیونیست‌ها با آن‌ها دیدار و گفتگو کرده است. 

به گزارش الجزیره، ان تی وی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس قرار است طی آخر هفته با سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان دیدار و گفتگو کند. 

برنامه ریزی برای انجام این سفر یک هفته پس از حملات رژیم صهیونیستی به خانواده هنیه در غزه انجام می‌شود که طی آن ۳ فرزند و ۴ نوه رئیس دفتر سیاسی حماس در عملیات صهیونیست‌ها جان باختند. 

رجیب طیب اردوغان که از منتقدان سرسخت رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود با تایید این خبر، از میزبانی آنکارا از رهبران گروه‌های فلسطینی در پایان هفته و دیدار با آن‌ها خبر داد. 

جنگ غزه و نیز حل و فصل اختلافات داخلی میان گروه‌های فلسطینی از جمله مواردی است که پیش‌بینی می‌شود در این نشست پیرامون آن به رایزنی پرداخته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید + فیلم
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • مقام حماس: از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم