Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@11:39:59 GMT

طالبیان: اولویت این روزها سلامت مردم است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۹۰۶

طالبیان: اولویت این روزها سلامت مردم است

ملی پوش آبهای آرام ایران و دارنده چهار مدال بازی های آسیایی، گفت: امیدوارم خیلی زود ویروس کرونا ریشه کن شود و سلامت به جامعه بازگردد.

به گزارش ایمنا، احمدرضا طالبیان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره شرایط این روزهای تمرینی اش اظهار کرد: من هم مثل دیگر ورزشکاران با توجه به شرایط موجود در خانه تمرین می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون امکاناتی مثل ارگومتر در اختیار ما قرار داده و ما تمریناتمان را انجام می‌دهیم تا افت نکنیم. به هر حال شرایط خاصی است و باید از آن عبور کنیم.

دارنده چهار مدال بازی‌های آسیایی درباره تعویق بازی‌های المپیک نیز تصریح کرد: این تصمیم برای سلامت ورزشکاران گرفته شد. کاملاً مشخص است که اکنون اولویت جهان سلامت مردم است و امیدوارم خیلی زود این ویروس ریشه کن شود و دوباره سلامت به جامعه بازگردد. قطعاً با تمام شدن این معضل در دنیا برنامه ریزی ها برای ادامه تمرینات نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: همه اکنون تمریناتمان را در خانه انجام می‌دهیم و با تمام شدن ویروس کرونا برنامه ریزی ها و اردوها نیز آغاز می‌شود. فعلاً همانطور که گفتم سلامت ورزشکاران اولویت است و اردویی برگزار نمی‌شود. پس از این ماجرا هم فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا برنامه‌های جدید را اعلام می‌کند و ما هم طبق آن برنامه ریزی می‌کنیم.

طالبیان ضمن تشکر از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران اظهار کرد: جا دارد از همه اعضای کادر درمانی کشور تشکر کنم که از بیش از ۲ ماه است شبانه روز برای سلامت مردم تلاش می‌کنند. امیدوارم که خیلی زود همه چیز کنترل شود.

کد خبر 417478

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احمدرضا طالبیان قایقرانی تیم ملی قایقرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: در این چند روز متوجه شدم که مسئولان جدید و پیشین فدراسیون تاجایی که توانسته‌اند مشکلات ورزشکاران را حل کرده‌اند و در زمان این سرپرستی نیز هدفی جز این نمی‌توان یافت ولی بیان برخی انتقادات ناحق پسندیده نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پژمان معمتدی درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، اظهار کرد: به غیر از احسان حدادی که جنبه قهرمانی وی بیشتر پررنگ بوده است و گاهاً برخی از ورزشکاران پیشکسوت، تقریباً کاندیداهایی با تجارب مدیریتی بالا در این دوره برای احراز پست ریاست فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کرده‌اند. با حضور مهدی مبینی، هاشم صیامی، ایرج عرب و افشین داوری جنگ قدرت‌ها بر سر ریاست آغاز شده است. قرار شد تا من به عنوان دبیر در فدراسیون حضور داشته باشم تا بتوانیم مجمع انتخاباتی را سالم برگزار کنیم. به احتمال زیاد تا اواخر خرداد این مجمع برگزار خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های پیش روی فدراسیون دوومیدانی افزود: ما یک اعزام به مسابقات جوانان آسیا امارات داریم و کارهای اعزام آنها را انجام دادیم. در کنار آن همواره شاهد اعتراض یک سری از ورزشکاران هستیم که ادعا می‌کنند، خواسته‌های آنها عملی نشده است. ما به همین دلیل چهارشنبه صبح با تمام دوومیدانی‌کارانی که شانس کسب سهمیه المپیک هستند، جلسه داریم. حسن تفتیان، مهدی صابری، حسین رسولی و مهدی پیرجهان در این جلسه حضور دارند اما فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد در اردوی خارج از کشور هستند و با آنها باید به صورت مجازی جلسه می‌گذاریم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: دهم تیر آخرین زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک است و به دنبال این هستیم تا خللی در برنامه تمرینی دوومیدانی‌کاران رخ ندهد. ما زمانی تا المپیک نداریم و با توجه به نیازهای دوومیدانی‌کاران و زمان بندی تا مسابقات و تمرینات، برنامه تمرینی آنها را به همراه مربیان ذیصلاح ارزیابی می‌کنیم تا ورزشکاران ما از این مقوله جا نمانند.

وی درباره انتقادات حسین رسولی درباره سرپرست فدراسیون دوومیدانی و پرداخت نشدن هزینه مکمل‌ها و کفش رانینگ خاطرنشان کرد: هر ورزشکاری خواسته‌ای دارد، اما مدل بیان اعتراض رسولی مورد پسند نیست. او گفته بود که دو ماه است حقوق دریافت نکرده است اما به نقل از امور مالی فدراسیون دو ماه حقوق خود را پیشاپیش گرفته بود. اگر ورزشکاری درخواستی دارد ابتدا در فدراسیون مطرح و بعد در رسانه‌ها آن را اعلام کند.

وی گفت: ما رنکینگ دوومیدانی‌کاران را در سطح آسیا و جهان درآوردیم و مسابقاتی که امتیاز دارد را استخراج کردیم زیرا مسابقاتی که امتیازی ندارد کمکی به کسب سهمیه نمی‌کند. ترجیح بر این است تا به کشورهای اطراف برویم و کشورهای اروپایی در بحث ویزا کمک نمی‌کنند و مجبوریم برای کسب سهمیه به سمت کشورهای آسیایی برویم تا امتیاز بالایی کسب کنیم.

منبع: ایرنا کد خبر 746808

دیگر خبرها

  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است