Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@04:44:13 GMT

کرونا | وضعیت سفید در ۴ شهرستان فارس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۹۸۰

کرونا | وضعیت سفید در ۴ شهرستان فارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبداالرسول همتی عنوان کرد: در پی افزایش ظرفیت تست‌های آزمایشگاهی در استان فارس شاهد افزایش عدد موارد مثبت ابتلا به کوید ۱۹ هستیم که احتمالاً این روند تا اردیبهشت‌ماه ادامه داشته باشد.

همتی اضافه کرد: ظرفیت آزمایشگاه‌های تست کرونا در استان فارس با ۱۵۰ تا ۲۰۰ تست در روز آغاز شد اما در حال حاضر این عدد به هزار تست در روز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تأکید کرد: استراتژی سیستم درمانی استان فارس در وضعیت فعلی، پیدا کردن افراد مثبت بدون علامت و با علامت برای قطع زنجیره انتقال است، چراکه در صورت پیدا کردن این افراد کمتر نیاز به حضور به بیمارستان و بستری در بخش‌های ویژه خواهیم داشت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: مردم استان فارس به‌ویژه کلان‌شهر شیراز نباید از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی غفلت کنند. به‌عنوان‌مثال؛ افزایش آمار استان در چند روز اخیر نشانه تردد مردم در اوایل فروردین و نادیده گرفتن اجرای این طرح است.

همتی همچنین اعلام کرد که شهرستان‌های کوهچنار، بختگان، پاسارگاد و خفر در استان فارس عاری از بیماران کرونا گزارش‌شده و در وضعیت سفید قرار دارند.

برابر اعلام وزارت بهداشت، شمار مبتلایان به کوید ۱۹ در استان فارس، طی روزهای اخیر رشدی سریع داشته و به بیش از ۱۱۰ نفر در روز رسیده است. مسئولان علوم پزشکی علت این افزایش را بیشتر شدن تعداد تست‌های انجام‌شده اعلام کرده‌اند.

کد خبر 497907 برچسب‌ها استان‌ فارس وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر منابع آب شهرستان جهرم گفت: ماموران گشت و بازرسی منابع آب هنگام گشت زنی، یک دستگاه کمپرسور را بر روی چاه کشاورزی مشاهده کردند.
تقی خانی افزود: فرد خاطی بدون مجوز اقدام به حفاری غیر مجاز کرده بود.

وی گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و  پاسگاه انتظامی منطقه، دستگاه توقیف شد.
وی از باغداران و کشاورزان خواست هرگونه تخلف در حوزه آب اعم از حفاری یا انتقال آب غیر قانونی را به شماره ۰۷۱۵۴۴۴۹۹۰ و ۰۷۱۵۴۴۴۹۸۶۵ اطلاع دهند.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ