Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:55:57 GMT

سمن‌های مهدیشهر ۵۳ هزار ماسک توزیع کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۹۹۳

سمن‌های مهدیشهر ۵۳ هزار ماسک توزیع کردند

عبدالرضا میقانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر، انجمن بیماران خاص و خیریه‌های فدک، آبشار عاطفه‌ها، امیرسامان، آوای آرامش و امیرالمومنین از جمله تشکل‌های مردمی این شهرستان است که در تولید و توزیع ماسک مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: تشکل‌ها و خیران شهرستان مهدیشهر در اهدای اقلام بهداشتی و توزیع آن پیشگام هستند و کار جهادی و با ارزشی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهدیشهر، با اشاره به همکاری تاثیرگذار سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: سمن‌های این شهرستان در چندین مرحله گندزدایی معابر شهری، اماکن پرازدحام و دستگاه‌های اجرایی، و نیز ضدعفونی کردن اماکن درمانی و منازل افراد مشکوک به کرونا شرکت داشتند.

وی به هماهنگی‌های لازم بین تشکل‌های مردم نهاد و بخشداران مهدیشهر در روند ضدعفونی کردن معابر، تاکید کرد: این هماهنگی برای جلوگیری از تداخل در روند انجام فعالیت‌ها ضروری است.

میقانی ابرازداشت: تشکل‌های مردمی از لحاظ فرهنگی و آموزشی نقش بسزایی در مهار کرونا دارند.

وی اضافه کرد: در این مدت، تشکل‌های مردمی مهدیشهر در کنار فعالیت‌های عمده در بسیاری از زمینه‌ها در رفع بحران شیوع ویروس کرونا از مسیر اجتماعی کردن آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی راهبردی به مردم فعالیت داشتند.

میقانی افزود: این تشکل‌ها در مهدیشهر در توزیع‌ بروشورهای آموزشی بین گروه‌های هدف و تماس با آن‌ها و ارائه مشاوره در خصوص مبارزه با ویروس کرونا پیشگام بودند.

فرماندار مهدیشهر یادآور شد: مردم با رعایت توصیه های بهداشتی نقشی مهمی برعهده دارند و می‌توانند با جدی گرفتن بهداشت فردی، این ویروس ناشناخته را ریشه کن کنند.

شهرستان مهدیشهر در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سهم_من_در_مهارکرونا سازمان های مردم نهاد مهدی شهر پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد مهدی شهر ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد مهدی شهر تشکل های مردم ویروس کرونا تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رضا مقدم در بازدید از مزارع کلزای این شهرستان تصریح کرد: توسعه کشت کلزا  به دلیل نیاز کشور به دانه های روغنی و اثربخشی مناسب این محصول در تناوب زراعی با غلات، از اولویت های جهاد کشاورزی است از اینرو امسال با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته، ۴۱۰ هکتار از اراضی زراعی میاندوآب به کشت محصول کلزا اختصاص یافت و پیش بینی می شود بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن کلزا از اراضی زیر کشت این محصول برداشت شود.

وی افزود: در راستای افزایش عملکرد در واحد سطح، میزان یک هزار و ۹۰۰ کیلوگرم بذر کلزا از انواع ارقام هیبرید جهت کشت در بین کلزاکاران شهرستان میاندوآب توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب یادآور شد: در راستای بهبود تغذیه محصول کلزا، بالغ بر ۱۷۸ تن انواع کودهای شیمیایی یارانه دار و از محل اعتبارات طرح افزایش دانه های روغنی ۸۵۰ لیتر کود ریز مغذی در بین کلزاکاران این شهرستان توزیع شده است.

مقدم اذعان داشت: در راستای کنترل عوامل خسارتزا و تولید محصول سالم، با صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی و اطلاع رسانی گسترده در سطح روستاها و فضای مجازی، تاکنون در ۴۱۰ هکتار از مزارع کلزا در دو مرحله با آفت شته مومی و در یک مرحله با علفهای هرز مبازره انجام گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • آغاز توزیع تخم نوغان یارانه دار در خوشاب
  • توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین