Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، به منظور بزرگداشت نیمه شعبان، یکسری ویژه برنامه با محوریت ایجاد شور و نشاط در جامعه، را در قالب بسته پیشنهادی جهت اجرا به کانون های مساجد ارائه کرده است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن ولادت امام عصر (عج) گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و پرهیز از تجمع در مکان‌های عمومی و مساجد، مانند سال های گذشته امکان برگزاری جشن های نیمه شعبان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: بنابراین ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، به منظور بزرگداشت نیمه شعبان، یکسری ویژه برنامه با محوریت ایجاد شور و نشاط در جامعه را در قالب بسته پیشنهادی جهت اجرا به کانون های مساجد ارائه کرده است.


وی به برخی از برنامه های این بسته پیشنهادی اشاره کرد و افزود: توزیع پرچم در محله برای نصب در سردرب خانه ها، چراغانی و راه اندازی کاروان شادی در محله با رعایت اصول بهداشتی، پخش و اجرای سرود توسط گروه های سرود کانون ها به صورت زنده یا ضبط شده در محله، برخی از برنامه های این بسته پیشنهادی می باشند.

 

خوبی زاده با بیان این مطلب که یکسری برنامه های محتوایی نیز در بسته پیشنهادی بزرگداشت نیمه شعبان، گنجانده شده است، عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی از طریق فضای مجازی نظیر مسابقات کتابخوانی، خلاصه نویسی کتاب، مسابقات پیامکی، قصه گویی، تبلیغ و ترویج احیا نیمه شعبان از طریق فضای مجازی، راه اندازی کانال، گروه و برگزاری جشن در فضای مجازی همراه با سخنرانی، مولودی خوانی و یا به صورت زنده در اینستاگرام از دیگر برنامه‌های پیشنهادی به کانون های مساجد جنوب کرمان است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب اضافه کرد: کانون ها می توانند از فرصت پیش رو به منظور معرفی کتاب‌هایی در رابطه با وجود مبارک حضرت ولیعصر(عج) و ارسال فایل پی دی اف آن در فضای مجازی، راه اندازی گروه های ختم قرآن و ختم صلوات برای اهالی محله جهت استغاثه به امام عصر (ع) و نیز ترویج قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در نیمه شعبان از طریق فضای مجازی بهره ببرند.


وی ابراز کرد: همچنین در فرصت باقی مانده تا نیمه شعبان، کانون ها می توانند در راستای ایجاد محبت حضرت در قلوب مردم و ترویج فرهنگ نذر با استفاده از جمع آوری نذورات مردمی، بسته های فرهنگی، بهداشتی و نیز بسته های غذایی را تهیه و با رعایت نکات بهداشتی بین خانواده های نیازمند محله خود توزیع کنند.
 

خوبی زاده بیان کرد: از آنجایی که شیوع کرونا موجب تعطیلی کسب و کار و متضرر شدن برخی از اصناف شده است بنابراین کانون های مساجد می توانند با شناسایی این کاسبان آبرومند محله و صنوف متضرر که نیازمند کمک مالی هستند، با حفظ احترام و عزت آنها، به این کاسبان کمک کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: ان شاالله طرح ختم قرآن در روز نیمه شعبان ویژه مدیران کانون های مساجد جنوب به نیت سلامتی امام زمان(عج) و تعجیل در ظهور حضرت و همچنین به نیت رفع گرفتاری و نجات مردم جهان از ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: بزرگداشت نیمه شعبان پیشگیری از شیوع ویروس کرونا احیای نیمه شعبان جشن نیمه شعبان نیمه شعبان کانون های مساجد جنوب کرمان کرونا ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بزرگداشت نیمه شعبان بسته پیشنهادی فضای مجازی خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی با بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شد، گفت: در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شدن ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.

محسن حیدری اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی (پیرو هشدار سطح زرد شماره پنج) در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا شب پنجشنبه (چهارم تا ششم اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان