Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب از ایجاد نقاهتگاه در ۱۱ شهرستان شمالغرب کشور خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،امیر حاجیلو  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب گفت:قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس منحوس کرونا همزمان با سایر قرارگاه‌های سراسر کشور با دستور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ اسفند پدافند بیولوژیک خود را با عنوان رزمایش "لبیک یا امام خامنه ای" آغاز کرده که در  مرحله اول بررسی و نمایش توانمندی نیرو‌ها برای مقابله با حملات بیولوژیک و تجهیزات مربوطه بود و مرحله دوم ضدعفونی معابر عمومی شهرها، که در ۸۰ مرحله اقدامات خود را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب بیان کرد:از دیگر مراحل این رزمایش، ایجاد ایستگاه‌های پایش و غربالگری بیماری کرونا در ۵۰ ایستگاه بین شهری، روستایی و حاشیه شهر‌ها در شمالغرب کشور بود که هم اکنون نیز ادامه دارد و کار محدودیت و کنترل تردد که با درخواست استانداران منطقه شمالغرب انجام پذیرفته را در اختیار دارد.

او افزود: از آغاز این رزمایش در حدود ۲۲۰ هزار نفر تا کنون در بحث کنترل علایم بیماری پایش شده و ۳۸ هزار خودرو در ورودی بین استان‌ها و شهر‌ها ضد عفونی نموده اند تا از شیوع بیماری جلوگیری به عمل آید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب عنوان کرد: با وجود تعامل بین دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی و مسئولین کشوری می‌توان زنجیره این بیماری را قطع کرد.

امیر حاجیلو  با اشاره به لزوم آماده سازی نقاهتگاه‌ها گفت: در ۱۱ شهرستان شمالغرب کشور بالغ بر ۹۰۰ تخت بیمارستانی برای بهبود کامل بیماران کرونایی تهیه شده است و بیمارستان قرارگاه منطقه شمالغرب کشور نیز همراه با کادر درمانی و پزشکی  برای بیماران کرونایی ارائه خدمت می کند

سردار حاجیلو افزود: این قرارگاه در چهار نقطه از شمالغرب کشور در حال تولید انواع ماسک، دستکش و لباس‌های محافظتی است که بین عموم مردم و کارکنان بیمارستان‌ها پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده کرونا فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب شمالغرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، امیر رحمت پور گفت: این مراسم به مناسبت روز ارتش برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: حضور فعال و تاثیرگذاردر صحنه‌های مختلف انقلاب از ویژگی‌های بارز ارتش است.

امیر رحمت‌پوراظهار داشت: ۱۰۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با دهه ارتش در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ارتش همواره حافظ امنیت کشور است گفت: ارتش آماده است هر نوع تهدید از جانب دشمنان را در آسمان، زمین و دریا پاسخ بدهد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان مردم یاری را از دیگر توانمندی‌های ارتش عنوان کرد و گفت: کمک رسانی به مردم در بارش‌های سنگین برف، زلزله و آبرسانی به روستا‌های کمتر توسعه یافته از نمونه‌های بارز آن است.

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری
  • ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است