Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان یک مدرس کارآفرینی گفت:‌ مانعی جز نگرش منفی و کوته بینی ‌بر سر راه کارآفرینی وجود ندارد.

روح الله خسروی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آموزش کارآفرینی نمی‌تواند به صورت یک تغییر آنی باشد و تغییر نگرش و فرهنگ زحمت داشته و البته زمان می‌برد.

وی اظهار کرد: شاید از بین هزاران نفر آموزش دیده کارآفرینی تنها یک نفر به نتیجه برسد و کارآفرینی موفق شود و این موضوع نشان می‌دهد که کارآفرینی را باید درک و لمس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌هایی چون کمپ‌های کارآفرینی و اردوهایی از این دست، قدمی کوچک اما بسیار مفید است، اضافه کرد: این چنین برنامه‌ها، زمینه‌ساز تغییر نگرش است.

این کارآفرین لرستانی افزود: جوانان ما باید به فکر استخدام دولتی و کارمند دیگران شدن نباشند بلکه باید خودشان کار راه بیاندازند و اشتغال ایجاد کنند.

این مدرس کارآفرینی یادآور شد: بزرگترین مانع کارآفرینی، خود فرد است و مانعی دیگری جز نگرش و کوته بینی شخص وجود ندارد.

وی افزود: آنقدر سرمایه در کشور ما زیاد است که جوانان می‌توانند با یک ایده ناب سرمایه‌ها را جذب و از آنها ثروت و اشتغال ایجاد کنند.

خسروی تصریح کرد: کارآفرینی در حد حرف بسیار کاری راحت است، اما وقتی به عمل برسد، ریسک دارد و حتی ممکن است خطرناک باشد چون با سرمایه و حتی آبروی شخص مرتبط است.

این مدرس کارآفرینی با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در توسعه فرهنگ کارآفرینی گفت: دانشگاه‌ها با برگزاری برنامه‌هایی با مضمون خلاقیت و ایده‌پروری می‌توانند نگرش و انگیزه فرد را به سمت ایده‌آفرینی تقویت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر پایانه مرزی خسروی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌ها و امکانات مناسب در مرز خسروی از دلایل تمایل زائران برای تردد از این مرز برای زیارت عتبات عالیات در عراق است گفت: با رایزنی‌های انجام شده  با طرف عراقی، پایانه خسروی به صورت ۲۴ ساعته و  بدون معطلی و توقف پذیرای زائران است.  
پرهیخته  افزود: مرز رسمی خسروی در فاصله ۱۵ کیلومتری قصرشیرین، تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.  
این مرز  مسافت کوتاه تری در مقایسه با سایر مرز‌های کشور با عتبات عالیات دارد.  

 

دیگر خبرها

  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • ابرکامپیوتر اوپتا چیست و چرا دائما نظرش تغییر می‌کند؟
  • ببینید | گریه‌های ماهور الوند از دیدن سکانسی عاشقانه با بازی زانیار خسروی