Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی گفت: در این روزهای سخت ایجاد کمپین‌هایی همچون چراغی برافروز موجب تقویت حس نوع‌دوستی میان مردم می‌شود.

ناصر آملی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در کمپین "چراغی برافروز" اظهار کرد: متاسفانه دولت در شرایط خوبی نیست و به واسطه تحریم‌ها دستش خالی است، دولت باید هم بیماری را کنترل کند، هم معیشت مردمی که بیکار می‌شوند و چون معلوم است که هر دو وظیفه را به تنهایی نمی‌تواند انجام دهد، مردم باید خود آستین بالا بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه من امیدم بیشتر به نهادهای مردمی است، افزود: ابتدا امیدم به مسئولیت شناسی فردی، اخلاقی و دینی است، سپس نهادهای اجتماعی و بعد از آن کمک از طریق نهادهای حکومتی.

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ایجاد چنین پویش‌هایی موجب ترویج حس نوع‌دوستی و احساس مسوولیت میان افراد می‌شود و در چنین شرایطی ما به تقویت چنین رویکردها و نگاه‌هایی نیاز داریم.

آملی خاطرنشان کرد: بنده ضمن تقدیر از چنین اقدامات خداپسندانه‌ای از عموم مردم دعوت میکنم تا هرکسی به سهم خود در این حرکت انسانی و اخلاقی شریک شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی استاندار خراسان رضوی در برنامه سامد

به گزارش هواشناسی خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، نظری استاندار خراسان رضوی ظهر امروز، پس از استماع جداگانه مشکلات مردم شریف استان بر رفع مشکلات مورد نظر تاکید و دستورات مقتضی لازم را خطاب به مدیران خود صادر کرد.

شهروندان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود را بدون واسطه با مدیران مربوطه مطرح کنند.

دیگر خبرها

  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بارش باران و جاری شدن سیل در رودخانه‌های فصلی منطقه کدکن
  • عملیات «وعده صادق» موجب تقویت غرور ملی شد
  • شادی مردم خراسان رضوی از تحقق وعده صادق
  • استغاثه مردم خراسان رضوی در حمایت از رزمندگان اسلام
  • بارش باران موجب لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی شد
  • واکنش معاون امنیتی وزیر کشور به یک پیامک جعلی؛ رژیم صهیونیستی دست به هر اقدامی می زند
  • میراحمدی: پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی است/ دشمن به دنبال ایجاد اضطراب در کشور است
  • پاسخگویی استاندار خراسان رضوی در برنامه سامد