Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون العالم، شماری از فرماندهان مزدور وابسته به عربستان در درگیری‌های استان مارب در شرق یمن کشته شدند. مزدوران وابسته به عربستان سعودی به کشته شدن شماری از فرماندهان نظامی خود در درگیری با نیرو‌های یمنی در منطقه سرواح در استان مارب اذعان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برخی منابع رسانه‌ای وابسته به دولت عبدربه منصور هادی، نخست وزیر مستعفی و فراری یمن‏، در این درگیری ها‏، محمد کامل الذیفانی از فرماندهان تیپ ۳۱۰‏، خالد الجماعی از فرماندهان تیپ ۷۲‏، حمید المسوری رئیس عملیاتی تیپ ۳۱۰ و احمد الشهاری رئیس ستاد جنگ تیپ ۳۱۰ کشته شدند.

این منابع همچنین اعلام کردند هشتاد افسر و نظامی وابسته به شبه نظامیان مزدور در درگیری با نیرو‌های مشترک یمنی در کوه‌های کوفل در سرواح کشته شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائتلاف متجاوز سعودی جنگ یمن کشته و زخمی انصارالله یمن کشته شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده نیروی قدس سپاه در این پیام تسلیت به اسماعیل هنیه افزود: خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.

سردار قاآنی تصریح کرد: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آن‌ها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.

دیگر خبرها

  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • ۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به آزمایشگاه است
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل