Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@16:15:51 GMT

ملاک، رضايتمندي مردمي است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۰۸۳

ملاک، رضايتمندي مردمي است

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان ملاک ارزیابی ماموریت های پلیس را رضایتمندی مردمی دانست و گفت : سرعت و دقت یکی از راه های افزایش رضایتمندی عمومی در جامعه است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "علی آزادی" در دیدار تعاملی با جانشین پلیس آگاهی ناجا به رویکرد نیروی انتظامی و توجه آن به سرانگشتان در بدنه نیرو اشاره کرد و گفت: اصلاح فرآیند اقدامات سرانگشتان به عنوان افرادی که در خط مقدم خدمات انتظامی در جامعه هستند با هدف ارتقاء عملکرد پلیس و ارائه خدمات مناسب به شهروندان همواره مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی از راه های افزایش رضایتمندی عمومی در جامعه را سرعت و دقت در فعالیت های پلیس دانست و افزود: این دو مولفه می تواند، اعتماد عمومی به پلیس و نظام را افزایش دهد.
سردار آزادی، هوشمندی، خلاقیت، پاسخگویی و چابکی را از الزامات پلیس آگاهی دانست و افزود: بهره برداری از این ملزومات به همراه اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از فناوری نقش مهمی در کشف علمی جرم دارد.
فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه اساسی ترین وظیفه پلیس را پیشگیری از جرم دانست و افزود: پلیس یکی از دستگاه های تامین کننده امنیت بوده و باید اقدامات پیشگیرانه را توسعه دهد گرچه بسیاری از نهادها در فرایند اقدامات پیشگیرانه تلاش می کنند اما نیروی انتظامی در بعد پیشگیرانه موفق عمل کرده است.
سردار آزادی به پیچیده بودن جرایم و به روز بودن و نیز عدم وجود سابقه از آنها اشاره کرد و گفت: دانش و اطلاعات کارکنان پلیس آگاهی بایستی به روز باشد به نحوی که با کسب آموزش های لازم با تکمیل اطلاعات خود، این علوم را در اختیار داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان کردستان با تاکید براشراف اطلاعاتی پلیس به مکان های احتمال وقوع جرم خاطر نشان کرد: در هر مکانی که رفت و آمد افراد وجود دارد احتمال وقوع جرم نیز است به همین دلیل پلیس نیز باید حضور در آنجا به اطلاعات مربوطه اشراف کامل داشته باشیم.

حضور پلیس آرامش و امنیت روانی شهروندان را به همراه دارد
سرهنگ " فرامرز به گذر" جانشین پلیس آگاهی ناجا نیز در این دیدار،  پیشگیری از جرایم خصوصا سرقت را در امنیت بخشی به جامعه و ارتقاء احساس امنیت دربین شهروندان بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت : وقوع سرقت حتی سرقت های خرد احساس امنیت را در بین مردم کاهش می دهد.
جانشین پلیس آگاهی ناجا در این بازدید که جانشین فرماندهی انتظامی استان نیز حضور داشت، حضور هوشمندانه پلیس در سطح شهر را موجب آرامش و امنیت روانی شهروندان دانست و تاکید کرد: مطالبه شهروندان برخورد با متخلفان نظم و امنیت عمومی است و ماموریت نیروی انتظامی نیز جز این نیست.
وی در ادامه بر به کارگیری تمام امکانات و تجهیزات و فراهم کردن محیطی امن برای مردم تاکید کرد و افزود: بهره گیری از ظرفیت رسانه های گروهی خصوصا صدا وسیما در راستای آگاهی بخشی و ارتقاء سطح آگاهی های عمومی می تواند یکی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت باشد.
این مقام انتظامی به پخش پیام های پلیسی کوتاه مدت و تأثیرگذار در رسانه های دیداری و شنیداری اشاره کرد و افزود: در حوزه پیشگیری از جرایم باید به عملیات روانی و اطلاع رسانی در این حوزه بها داد و باید در این راستا ظرفیت واقعی را از طریق صدا و سیما و فضای مجازی و ایجاد موج های مثبت در فضای سایبری و شبکه های اجتماعی دنبال کنیم و به اهدافمان در این حوزه دست پیدا کنیم.
سرهنگ به گذرگفت: امید است با بسیج امکانات و تجهیزات و به کارگیری نیرو های ستادی در انجام مأموریت ها و طرح های انتظامی گام مؤثری را در جهت کنترل و کاهش جرایم و به خصوص پیشگیری از سرقت ها برداریم.
جانشین پلیس آگاهی ناجا ضمن تقدیر از عملکرد پلیس استان، بر پیشگیری از سرقت و برقراری آرامش و امنیت پایدار شهروندان تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ملاک رضایتمندی جانشین پلیس آگاهی ناجا انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 6086906

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل