Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@07:48:23 GMT

دلیل مرگ بازیکن سابق لیگ برتر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۰۹۰

به گزارش خبرآنلاین؛ شنیده می‌شود علت مرگ فونیکه سی تصادف رانندگی بوده است. این مهاجم گلزن در فصل ۲۰۱۱–۲۰۱۲ به باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست. او در ۳۲ بازی خود برای نفت آبادان ۲۰ گل نیز به ثمر رساند و در لیگ فوتبال ایران عنوان دومین گلزن برتر سال را از آن خود کرد.

فونیکه سی به واسطه گلزنی به تیم های استقلال و پرسپولیس با پیراهن نفت آبادان به یکی از گزینه‌های اصلی سرخابی‌ها  در بازار نقل و انتقالاتی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا جایی که همه او را در آستانه انتقال به پرسپولیس می‌دانستند اما در نهایت این مهاجم آفریقایی با جدایی از نفت راهی لیگ امارات و تیم عجمان شد و دیگر در فوتبال ایران کار خود را ادامه نداد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی

آفتاب‌‌نیوز :

لژیونر ایرانی شاغل در لیگ برتر انگلیس در سالی که گذشت توانست حضور موثرتری در زمین داشته باشد.

رفت‌وآمد در برنتفورد

سامان قدوس در شروع سالی که گذشت تصمیم به جدایی از برنتفورد گرفت. باشگاه برنتفورد جدایی سامان قدوس را تایید و اعلام کرد که این بازیکن در تابستان به صورت آزاد جدا می‌شود. تیم‌های فولام و کوئینزپارک رنجرز نیز به دنبال بازیکن ایرانی بودند و قدوس مدتی در تابستان بدون تیم بود و بازیکن آزاد محسوب می‌شد. در حالی که حتی صحبت از بازگشت قدوس به لیگ ایران هم شنیده می‌شد در اوایل شهریور با اعلام رسمی باشگاه برنتفورد، سامان قدوس دوباره به جمع شاگردان توماس فرانک بازگشت.

سوپرگل قدوس در لیگ جزیره

در هفته نهم لیگ برتر انگلیس، برنتفورد در خانه توانست با سه گل برنلی را شکست دهد که گل سوم برنتفورد را سامان قدوس با شوتی زیبا به ثمر رساند. این گل در بین نامزدهای بهترین گل ماه لیگ برتر نیز قرار گرفت و در نهایت  این گل با رای کارشناسان به عنوان زیباترین گل ماه در لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. این اولین گل سامان قدوس در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس بود. او شمار گل‌هایش را در لیگ برتر انگلیس به عدد دو رساند. 

جام ملت‌های آسیا

در ادامه نوبت به حضور سامان قدوس در جام ملت‌های آسیا رسید. امیر قلعه‌نویی که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ به سمت سرمربیگری تیم ملی ایران منصوب شد، نظر ویژه‌ای روی قدوس دارد؛ چنان که او به بازیکن محوری در تیم ملی ایران تبدیل شد که در مرکز زمین آزادی عمل زیادی دارد. حالا بازیکنی که در دوره‌های قبلی معمولا به عنوان بازیکن ذخیره در تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گرفت به بازیکن محوری تیم ملی تبدیل شد.

ساکرنت نیز با مهم ارزیابی‌کردن بازی این بازیکن ایرانی درباره‌اش نوشت: قدوس نقشی کلیدی در بازی ایران مقابل ژاپن ایفا کرد. این بازیکن ۳۰ساله عضو کلیدی تیم امیر قلعه‌نویی بود و خط میانی ایران را رهبری کرد و رتبه سوم از حیث ایجاد موقعیت گل را در بین تمامی بازیکنان در اختیار داشت. علیرغم اینکه قدوس ۳۰ سال دارد و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران سیاست جوانگرایی را در پیش خواهد گرفت ولی قدوس همچنان نقش مهمی در جام جهانی آینده برای ایران خواهد داشت.

البته جام ملت‌ها با قهرمانی ایران همراه نشد و تیم ملی در نیمه‌نهایی ناکام ماند ولی به نظر می‌رسد قدوس بتواند در بازی‌های آتی نیز در مرکز زمین برای ایران به میدان برود و جام جهانی ۲۰۲۶ می‌تواند مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی سامان قدوس باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال/ سال کم فروغ مهاجمان ایرانی
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!