Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:25:00 GMT

فیلم// ۹ نکته بهداشتی برای افرادی که مجبورند به محل کار بروند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۱۰۰

فیلم// ۹ نکته بهداشتی برای افرادی که مجبورند به محل کار بروند

‍‍‍‍‍‍

باپایان تعطیلات نوروزی، تعدادی از هموطنان فعالیت‌های خود را در ادرات و مشاغل دیگر آغاز کردند که در این ویدئو نشان می‌دهد چه نکاتی را باید این روزها در محل کار رعایت کرد تا از ابتلا به ویروس کرونا در امان بمانیم. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، برخی از مشاغل فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند و در این ارتباط تعدادی از شهروندان مشغول به کار و فعالیت شده‌اند و این در حالیست که هم‌اکنون شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه دارد و بسیاری از هموطنان نگرانی‌های را بابت حضور در محل کار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو نشان داده می‌شود که چه نکاتی باید از سوی شاغلان رعایت شود تا از ابتلا به ویروس کرونا در امان باشند:

 

11 پیشنهاد کاربردی انجمن‌های علمی پزشکی به سران قوا برای مقابله با کرونافیلم/ چگونه زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم؟ معتادان به کرونا مبتلا نمی‌شوند؟!پیشنهاد تخصیص 38هزار میلیارد ریال به گردشگری برای جبران خسارت‌های کرونا

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25,24/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این برنامه با حضور مربیان کانون و اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع بر روی کامیونت نمایش سیار صورت گرفت.اجرای نمایش شاد، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی، برگزاری مسابقه و... از جمله برنامه‌هایی است که کانون برای این روز تدارک دید.شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان مستعد در مناطق محروم و حاشیه نشین و مسیردهی مناسب توسط مربیان کانون ، امکان یابی برگزاری جلسات تعاملی با تسهیلگران و روان شناسان و جامعه شناسان در مناطق محروم با دعوت از کودکان و نوجوانان و والدین در راستای برون رفت از مشکلات اجتماعی و دعوت از تلاشگران و کنشگران حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ورود جدی به این مقوله و ترویج امید و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محلات از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • افزایش رفاه اجتماعی با اخذ مالیات بر عایدی سرمایه
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد