Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@21:59:35 GMT

افزایش حجم تردد در آزادراه‌های تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۱۷۵

افزایش حجم تردد در آزادراه‌های تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین

رئیس پلیس راه از افزایش حجم تردد در آزادراه‌های تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین نسبت به روزهای گذشته خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: تردد خودروها در اغلب محورهای مواصلاتی وضعیتی خوب و قابل قبول است اما در آزاد راه تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین افزایش حجم  تردد خودروها را نسبت به روزهای گذشته شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه تصریح کرد: روز گذشته (16 فروردین) آمار تردد در جاده‌ها نسبت به روز قبل یعنی( 15 فروردین ) 15 درصد افزایش داشت اما نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 60 درصد کاهش تردد را‌‌‌ شاهد بودیم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل فیزیکی ترددها به صورت شبانه روزی توسط مأموران پلیس راه در حال انجام است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: ترافیک پلیس ناجا آزادراه های تهران کرج پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وضعیت ترافیکی و جوی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه را اعلام کرد و از بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. ضمناً محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های ینگی امام، پایانه شهید کلانتری و پل فردیس، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده دهشاد، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع است.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های سمنان و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، اصفهان، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد است.

محور مسدود شریانی رودبار جنوب – ایرانشهر و محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد و اسپکه – بمپور هستند. یزد – دربید، اردکان – هامانه، یزد – خضرآباد، گنبد – سه راهی کلاله هستند.

سروآباد-پاوه، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده، پونل – خلخال نیز محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید