Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی خواستار مقاومت فعالان اقتصادی در برابر بحران فعلی کشور شد و بر حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال و معیشت کارگران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو ملطق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، صبح امروز در جلسه شورای مدیران ضمن تبریک سال جدید خواستار مقاومت فعالان اقتصادی در برابر بحران فعلی کشور شد و بر حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال و معیشت کارگران تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثناگو  با اشاره به این که کشورمان درگیر یک بیماری ناشناخته شده است، گفت: این موضوع در کنار جنگ تحمیلی بر اقتصاد کشور، دور تازه ای از معضلات اقتصادی را دامن زده است.

وی خاطر نشان کرد: یک بار دیگر در آزمونی سخت قرار گرفته ایم که بی شک شکوه ایستادگی و مقاومت و پایمردی  می‌تواند پیروزی دیگری را برایمان به ارمغان بیاورد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن اشارره به نامگذاری سال 1399 به عنوان جهش تولید ادامه داد: این روزها هم توسعه کشور نیازمند نقش آفرینی صنعتگران است و هم شهروندان با تداوم حرکت چرخه‌های اقتصادی کشور می‌توانند دلگرم به ادامه مقاومت خود در برابر بیماری کرونا باشند.

ثناگو ضمن تاکید بر ایستادگی در حفظ تولید و تداوم شرایط کار و حفظ موقعیت شغلی افراد خاطر نشان کرد: حضور امروز ما و خدمت رسانی به اقتصاد کشور مدیون سال‌ها تلاش و ایستادگی بوده است بنا براین برما تکلیف است با قدرت و همت بکوشیم ضمن حفاظت از چرخه تولید و استمرار آن نسبت به تحقق شعار سال برنامه ریزی مدونی داشته باشیم .

مدیر عامل پیام، ایثار و جانفشانی کادر پزشکی کشور را در قالب مدافعان سلامت حرکتی بزرگ و الگویی مناسب برای همه دانست و از همه فعالان اقتصادی خواست تا سهم خود را در حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال کارگران در این شرایط به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران تولید اشتغال اقتصاد مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است

 ژنرال "سید عاصم منیر" فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرز‌های ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرز‌های مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران دیروز - دوشنبه سوم اردیبهشت ماه - به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور کشورمان در این سفر ۲ روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با محمد شهباز شریف دیدار خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار می‌شود.

آیت الله رئیسی در این سفر همچنین با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهر‌های دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

صبح امروز رئیس‌جمهور کشورمان به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان سفر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • تثبیت نرخ ارز عامل کاهش تورم است
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری