Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 700 کیلوگرم موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار "محمد ملاشاهی" در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با اجرای عملیاتی برنامه ریزی شده و هدفمند، موفق شدند بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: بعد از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

وی خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ که خود را در تنگنا و محاصره‌ی مرزداران می‌دیدند با مخفی کردن محموله موادمخدر، از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند ضمن دستگیری یک نفر رابط قاچاقچیان و توقیف یک دستگاه تویوتا مجهز موتور تقویت شده و سیستم دودزا، مقدار 714 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در لابه‌لای بوته‌زارها مخفی شده بود را کشف کنند.

سردار ملاشاهی بیان کرد: مرزهای ایران اسلامی خصوصاً مرزهای پهناور استان سیستان و بلوچستان با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و... در امنیت کامل است اما برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد

 مهدی زنگنهمعاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی و تشدید نظارت‌ها در ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۵ فروردین، توسط بازرسان بهداشت محیط شناسایی و معدوم شد.

 وی افزود: بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۵ فروردین ماه، ۳۵ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام دادند و بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را شناسایی و معدوم سازی کردند.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۱۴۰ مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی به مراجع قضایی معرفی شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: جهت سنجش سلامت مواد غذایی در محل عرضه بیش از ۱۰ هزار سنجش، تعداد ۲۷۸ نمونه برداری از مواد غذایی جهت ارایه به آزمایشگاه و از وضعیت بهداشتی مساجد بیش از ۲ هزار بازدید انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد