Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@06:04:10 GMT

ورودی بیماران کرونا به بیمارستان تالش کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۴۱۶

ورودی بیماران کرونا به بیمارستان تالش کاهش یافت

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایرنا، سید عیسی مهدوی اظهار کرد: با اجرای طرح محدودیت تردد در ۳ ایستگاه بازرسی جاده اسالم به خلخال، ورودی پنجاه و هفت اسالم و ویزنه از سمت آستارا ترددها به این شهرستان در غرب گیلان به مقدار چشمگیری کاهش یافته است.

وی افزود: مردم با پویش در خانه بمانیم و طرح تعطیلی صنوف به خوبی همکاری کردند و تاکنون کمتر ۸۰  واحد صنفی غیرضرور پلمب شده است و کسبه تالش در کل، با ستاد مقابله با کرونا همکاری خوبی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تالش ادامه داد: واحدهای تولیدی و سردخانه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نظافت کارگران فعالیت خواهند کرد، اما نظارت بازرسان بر آنها با دقت و شدت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 497947 برچسب‌ها استان گیلان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

 شیوا رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز اظهار داشت: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است و امیدواریم با راه اندازی این بخش بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم.

وی افزود: این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاج کریم مردانی آذر ، استاندار آذربایجان شرقی و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در تجهیز این بخش کمک کردند قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان
  • درمان بیماران یک عبادت و دارای اجر معنوی است
  • تاثیر کریپتو بر بازار جهانی طلا/ قیمت طلا کماکان صعودی خواهد بود