Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید حسن اینانلو در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت مربوط به بیماری کرونا در استان البرز، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس (کووید - ۱۹) در استان تا امروز در مجموع سه هزار و ۹۷۷ نفر مشکوک به ابتلاء در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در ارتباط با کرونا ویروس (کووید - ۱۹) بالغ بر ۴۲۹ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند، عنوان کرد: تعداد بیماران بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان نیز تا امروز بالغ بر سه هزار و ۳۰۴ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: تعداد کل موارد مثبت مبتلا به کرونا ویروس (کووید - ۱۹) در استان نیز بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی تاکنون هزار و ۸۷۲ مورد بوده است.

دکتر اینانلو همچنین گفت: مجموع جان‌باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا ویروس (کووید - ۱۹) در استان نیز از زمان شیوع این بیماری تاکنون بالغ بر ۲۰۳ نفر بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی استان درمان مراکز درمانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت گفت:خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوب است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند بهبود استمرار داشته باشد.

به گزارش مشرق، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست امروز (۲۹ فروردین) حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با وضعیت دریاچه ارومیه گفت: خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوبی است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.با وضعیت بارش ها و البته تخصیصی که وزارت نیرو در بحث حقابه انجام شد و همکاری وزارت نیرو در بحث حقابه و رهاسازی آب موجب بهبود دریاچه شد.

سلاجقه افزود: محیط زیست یک موضوع فراملی است و همه کشور ها به نوعی با مشکلات محیط زیستی سر و کار دارند این فرصت را داریم تا با بقیه کشور ها همکاری کنیم. کشور کنگو با توجه به این که در قلب آفریقا قرار گرفته است و دارای مناطق بکر زیست محیطی و حیاط وحش خوبی دارد میتوان از تجارب آن استفاده کرد.این کشور در مسائلی مربوط به سیلاب و جنگل تراشی مشکل دارد و خوشبختانه با توجه به نشستی که با معاون نخست وزیری این کشور داشیم و با توجه به استقرار سفیر جدید جمهوری اسلامی در اولین اقدام در این حوزه ها با این کشور همکاری خواهیم داشت .

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم