Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن تاکید بر عدم اخذ وجه از بیماران مبتلا به بیماری کرونا با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، بر استفاده از ظرفیت بیمه سلامت تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سعیدنمکی در نامه به روسای دانشگاه‌‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرده است که در مورد افرادی که فاقد پوشش بیمه، بی بضاعت و یا اتباع خارجی هستند از محل منابع طرح تحول نظام سلامت محاسبه و در حسابهای بستانکار آن دانشگاه لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن تاکید بر عدم اخذ وجه از بیماران مبتلا به بیماری کرونا با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، بر استفاده از ظرفیت بیمه سلامت تاکید کرد.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت ویروس کرونا نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد

 مهدی زنگنهمعاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی و تشدید نظارت‌ها در ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۵ فروردین، توسط بازرسان بهداشت محیط شناسایی و معدوم شد.

 وی افزود: بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۵ فروردین ماه، ۳۵ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام دادند و بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را شناسایی و معدوم سازی کردند.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۱۴۰ مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی به مراجع قضایی معرفی شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: جهت سنجش سلامت مواد غذایی در محل عرضه بیش از ۱۰ هزار سنجش، تعداد ۲۷۸ نمونه برداری از مواد غذایی جهت ارایه به آزمایشگاه و از وضعیت بهداشتی مساجد بیش از ۲ هزار بازدید انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • جوان یزدی ناجی بیماران نیازمند عضو شد
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس
  • شناسایی ۶۶۸ بیمار مبتلا به تب مالت در کردستان
  • بدهی بیمه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین