Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@11:22:44 GMT

فیلم/ ورود تمساح به خیابان‌های شهری در کارولینای جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۴۸۰

فیلم/ ورود تمساح به خیابان‌های شهری در کارولینای جنوبی

ویدئویی از ورود یک تمساح به خیابان های شهری در کارولینای جنوبی در غیاب انسان هایی که در قرنطینه به سر می برند را مشاهده می فرمایید. ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ فروردين | ساعت:10:35 دانلودDownload کلیدواژه: دانا خبر اخبار اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ نیایش امام سجاد(ع) به وقت مشکلات و گرفتاری‌ها فیلم/ اعتراض پرستاران آمریکایی به کمبود ماسک فیلم/ اختراع خنده‌دار پلیس نپال برای بازداشت فیلم/دیدار پرستار رامسری با فرزندش پس از ۳۲روز انیمیشن/ مقابله با کرونا در مواجهه با عابر بانک‌ها صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بنا‌های تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیرو‌های شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • تامین ۵ درصد از انرژی شهرداری ها از انرژی تجدید
  • وعده برخورد با ورود موتور به پیاده‌راه فردوسی سنندج عملی نشد