Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر شفرین به عنوان رییس یوفا اعلام کرد که احتمال برگزار نشدن بازی‌های باقی مانده لیگ قهرمانان و لیگ اروپا وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هر روز که می‌گذرد برنامه بازیکنان و باشگاه‌ها فشرده‌تر می‌شود و همچنان بحران ویروس کرونا در جهان ادامه دارد. در چنین شرایطی فوتبال در اروپا متوقف شده و یوفا در حال برسی تاریخ مناسب برای از سرگیری رقابت‌هاست و حتی به دنبال روش‌هایی است که بازی‌های باقی مانده در بهترین زمان ممکن به پایان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر شفرین، رئیس یوفا گفت: باید تا سوم آگوست، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به پایان برسند. در شرایط خیلی اضطراری قرار داریم و باید انعطاف پذیر باشیم. می‌توانیم در همان زمانی که رقابت‌های باشگاهی برگزار می‌شوند ادامه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را برگزار کنیم‌. برنامه شروع مجدد لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در ماه می، ژوئن یا جولای وجود دارد. حتی ممکن است نتوانیم دوباره بازی‌ها را از سر بگیریم. اگر دولت‌ها اجازه بازی به ما ندهند نمی‌توانیم کاری کنیم. بستگی به دولت هر کشور دارد. در سپتامبر  یا اکتبر نمی‌توان بازی‌های باقی مانده را انجام داد.

برای کوتاه کردن بازی‌ها روش‌های مختلفی وجود دارد. رییس یوفا در این رابطه اظهار کرد: می‌توانیم با روش کنونی بازی کنیم یا می‌توانیم از زمین بی طرف بهره ببریم (برای انجام تک بازی). همچنین می‌توانیم یک فینال هشت تیمی یا یک فینال چهار تیمی داشته باشیم. به احتمال فراوان بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار می‌شوند.

شفرین در پایان گفت: اشتباه است اگر سلامتی بازیکنان، هواداران، داوران و ... به خطر بیفتد. ما به ورزش نیاز داریم چون انرژی دهنده است. اکنون مردم عصبی هستند و استرس دارند. فوتبال، صنعتی جدی است. این در حالی است که اکنون فوق استارها پزشکان و پرستاران هستند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا یوفا لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بازی های باقی مانده بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم