Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: با تمهیدات وزارت بهداشت و افزایش ساعات کاری انجمن و هیات مدیره ، درچند روز گذشته تجهیز جایگاه‌ها را سرعت داده‌ایم.

وی با اشاره به این نکته که جایگاه‌داران حتی قبل از صدور دستورالعمل‌های بهداشتی، با تمام توان مالی و عملیاتی و دغدغه ملی پیشگیری و مقابله با کرونا را آغاز کرده‌اند، افزود: قبل از پایان سال گذشته تلاش‌های زیادی کردیم جایگاه‌ها و کارکنان را که در شرایط پر استرسی شجاعانه به فعالیت ادامه می‌دادند به اقلام بهداشتی مورد نیاز تجهیز کنیم ولی به دلیل برخی کمبودها این امر با کاستی‌هایی همراه بود و مسئولین در این شرایط بحرانی نمی‌توانستند مساعدتی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ اما با افزایش دستورالعمل‌ها و نیاز مبرم به اقلام جهت رعایت موارد بهداشتی در جایگاه‌های سوخت و با جلساتی که در وزارت بهداشت برگزار شد گلایه‌مندی و انتقاد خود را اعلام کردیم و نهایتا چند روزی است که توزیع اقلام در جایگاه‌ها را سرعت بخشیده‌ایم.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور ادامه داد: به مردم اعلام می‌کنم که جایگاه‌داران هرچه در توان دارند برای مقابله با کرونا به میدان آورده‌اند، اما به دلیل شرایط موجود، درآمد جایگاه‌ها تا ۷۰ درصد و حتی بیشتر کاهش یافته و هزینه‌هایشان بابت رعایت موارد بهداشتی تا ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی با انتقاد از برخی برخوردهای مسئولین با جایگاه‌ها در شهرستانها افزود: متاسفانه در برخی شهرستان‌ها برخورد مسئولین در خصوص نظارت بر رعایت موارد بهداشتی در جایگاه‌ها منصفانه نبوده است و در حال رایزنی با مسئولان جهت رفع این مشکل در روزهای آینده هستیم که البته در برخی موارد مشکلات حل شده است.

قلی‌زاده گفت: تدوین پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها نیازمند واقع‌بینی و محاسبه امکان اجرای آنها در جایگاه‌هاست و در این خصوص بارها به وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا اعلام کرده‌ایم که آمادگی کامل جهت همکاری تخصصی در تدوین دستورالعمل‌ها را داریم.

وی با تاکید به اینکه برای حل مشکلات جایگاه‌ها نیازمند توجه پایدار مسئولین هستیم، تاکید کرد: جایگاه‌ها مطالباتی از دولت دارند که کاملا منطقی است و این موارد را به مقامات ارشد کشور منعکس کرده‌ایم و به نظر ما امکان تحقق این مطالبات وجود دارد. انتظارات صنف جایگاه‌های سوخت که شبانه روزی و در هر شرایطی خدمات ارائه می‌کنند آرمان‌گرایانه نبوده بلکه واقع بینانه است.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور  افزود: نزدیک به دو ماه است که مجاری عرضه سوخت اعم از جایگاه‌های عرضه کننده فراورده‌های نفتی و سی.ان.جی به حالت آماده باش عمل کرده‌اند و از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده‌اند‌.

وی با ابراز قدردارین از جایگاه‌داران و کارکنان آنها، در خصوص تعاملات ستاد ملی کرونا و سایر مسئولین افزود: اکنون تعاملات بهتر شده است و با حمایت وزارت بهداشت تجهیز جایگاه‌ها سرعت بیشتری یافته و حتما باید این تعامل مستمر باشد تا کمبودها در این اماکن پرتردد کاملا رفع شود. البته به صورت منظم برای ضدعفونی جایگاه‌ها مراجعه می‌شود و هماهنگی‌ها در این خصوص انجام شده است.

قلیزاده با گلایه‌مندی از رسانه ملی افزود: انتظار داریم با پوشش رسانه‌ای موثر و بهنگام تلاش‌های جایگاه‌داران و کارکنان امید و انگیزه به این صنف بدهند و آنها را فراموش نکنند. اینکه فقط بحث نظارت پوشش رسانه‌ای داشته باشد و زحمات به تصویر کشیده نشود موجب دلسردی می‌شود.

وی با استقبال از  هرگونه انتقاد و پیشنهاد و انعکاس مشکلات در حوزه توزیع سوخت و جایگاه‌ها گفت: همانگونه که در اطلاعیه‌های قبلی اشاره کرده بودیم، جایگاه‌داران از سراسر کشور می‌توانند بدون واسطه مشکلات و مسائل مربوطه را با ما اطلاع دهند ، مردم و کارشناسان حوزه انرژی نیز می‌توانند مشکلات انتقادات و نظرات را از طریق شماره تلفن اختصاصی ۷۷۵۲۲۶۷۸-۰۲۱ با ما در میان بگذارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آماده باش پوشش درآمد رسانه رسانه ملی دستورالعمل ها جایگاه داران وزارت بهداشت جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، جایگاه های سوخت  cng با هدف استفاده رانندگان از سوخت پاک و همچنین صرفه جویی در مصرف بنزین راه اندازی شده است که با استقبال گسترده همراه بوده است اما متاسفانه همواره انتقاد از کمبود این جایگاهها و خرابی برخی از جایگاههای سوخت پاک مطرح است . این بار هم شهروند خبرنگاری از خرابی یکساله جایگاه cngشهرعلویجه گلایه دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما را می خوانید:

باسلام و عرض خسته نباشید.جایگاه cngشهرعلویجه حدودیکساله جهت تعمیر و بازسازی تعطیل شده متاسفانه کسی پیگیروپاسخگونیست.لطفاپیگیرشوید.

باتشکرفراوان.

دیگر خبرها

  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام