Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی ملی پوش قایقرانی ایران گفت: با لغو انتخابی المپیک معلوم نبود فدراسیون جهانی بر چه اساس نفرات را انتخاب می‌کرد اما اکنون با تعویق المپیک شانس برگزاری مسابقات هم بیشتر شده است.

نازنین ملایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تمرینی خود پس از تعطیلی اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ گفت: وقتی اردوی تیم ملی اواخر سال پیش به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد، آقای فرزام سرمربی تیم ملی، با فدراسیون صحبت کرد و ما دستگاه ارگومتر  و دیگر وسایلی که احتیاج داشتیم را به خانه بردیم و ادامه تمرینات خود را در خانه انجام دادیم، از این رو افت نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:اگر تمرینات را به همان قدرت قبل ادامه ندهیم، دور بودن از اردوی تیم ملی تاثیر منفی دارد اما اگر حالا که مربی بالای سرمان نیست و از طریق فضای مجازی تمرین می‌دهد سعی کنیم تمرینات را همانند قبل انجام دهیم دیگر تاثیر منفی نخواهد داشت.

قهرمان آسیا در مورد تصمیم فدراسیون جهانی مبنی بر لغو انتخابی المپیک تصریح کرد: لغو انتخابی المپیک اتفاق خوبی نبود چون معلوم نبود فدراسیون جهانی بر چه اساس نفرات را انتخاب می‌کند و ممکن بود انتخابی انجام دهد که خیلی عادلانه نباشد. اگر مبنا را مسابقات قهرمانی قاره‌ها ۲۰۱۹ قرار می‌داد خیلی از ورزشکاران در رشته‌هایی شرکت کرده بودند که برای کسب سهمیه نبوده است. از این رو با تعویق المپیک شانس برگزاری انتخابی المپیک بیشتر شد اما  هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

بانوی پاروزن ایران در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تعویق المپیک به نفع او بوده است یا خیر، تاکید کرد: نمی‌توان گفت تعویق المپیک به نفع ماست یا نه چون هر کسی برنامه ریزی خودش را داشت اما الان که به تعویق افتاده است می‌توانیم به این مساله با دید مثبت نگاه کنیم و برای سال آینده با قدرت بیشتری آماده می‌شویم. البته در حال حاضر مهم‌تر از المپیک و مسابقات فعلا سلامتی کل مردم ایران و جهان است.  

او در مورد اینکه اگر فدراسیون جهانی هر زمانی بخواهد انتخابی المپیک را برگزار کند آمادگی آن را دارد یا خیر، گفت: فدراسیون جهانی هر زمانی بخواهد مسابقه را برگزار کند مشکلی نیست چون حداقل یک یا دو ماه قبل از آن اعلام می‌کند. از طرفی سیستم تمرینی که آقای فرزام به ما می‌دهد به گونه‌ای است که هر زمان، آمادگی این را داشته باشیم که در رویدادی شرکت کنیم.

ملایی در مورد نگرانی خود مبنی بر مبتلا نشدن به ویروس کرونا گفت: من هم مثل بقیه افراد نگرانی‌های داشتم اما با رعایت مسائل بهداشتی، قرنطینه کردن خودم در خانه و ندیدن خیلی از اقوام و دوستان تا امروز تلاش کردم که از این ابتلا به این ویروس پیشگیری کنم. از خانواده‌ام نیز خدا را شکر کسی دچار این بیماری نشده و امیدوارم آمار مبتلایان روز به روز کمتر شود.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان لغو انتخابی المپیک فدراسیون جهانی تعویق المپیک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • خطر بزرگ برای حقوق کارگران/ کاهش حقوق در موج شدید تورمی اتفاق می‌افتد؟
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • ارتفاع شش متر برای آرماند شوخی است!