Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:57:11 GMT

ورود مسافر نوروزی به مشهد کاهش چشمگیر داشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۶۴۵

ورود مسافر نوروزی به مشهد کاهش چشمگیر داشت

محمد صادق براتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا ۱۶ فروردین ماه جاری در مجموع ۳۰۶ پرواز ورودی به مشهد با ۳۲ هزار و ۷۹۹ مسافر انجام شد که نشان از کاهش ۹۵ درصدی ورود مسافر نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۳۰۶ پرواز ۳۱ هزار و ۲۵۴ مسافر را از مشهد خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حوزه راه‌ آهن نیز ۷۵ رام قطار ورودی به مشهد با ۱۲ هزار و ۷۸۶ مسافر ثبت شده است که نشان از کاهش ۹۸ درصدی ورود مسافر در این بخش دارد، همچنین ۷۳ رام قطار ۹ هزار و ۳۹۹ مسافر را در این مدت از مشهد خارج کرده است.

براتی افزود: در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای نیز هزار و ۹۳۹ سفر با ۲۶ هزار و ۱۹۹ مسافر ورودی به مشهد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۲ درصد کاهش دارد و چهار هزار و ۵۹۴ سفر نیز با ۷۰ هزار و ۷۵۸ مسافر خروجی از این شهر ثبت شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۹۴۵ هزار و ۴۰۷ دستگاه خودرو شخصی با ۲ میلیون و ۳۰۴  هزار و ۵۱ مسافر وارد مشهد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۷ درصد کاهش دارد.

وی گفت: همچنین ۹۴۶ هزار و ۸۹۶ خودرو با ۲ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۳۹ مسافر نیز در این مدت از مشهد خارج شده‌ است.

براتی افزود: خودروهای دارای پلاک داخل استان و مشهد از این آمار تفکیک نشده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی حمل و نقل مسافری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی حمل و نقل مسافری ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی حمل و نقل مسافری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۴۳ هزار مسافر نوروزی در بوستان غدیر مشهد

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: این مدت ۱۰ هزار نفر نیز در سالن‌های ورزشی و اطراف حرم و فرهنگسرا‌ها اسکان یافتند.   تا پایان ۸ فروردین ماه بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر از ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان ۸ فروردین ۱۴۰۳ به مشهد وارد شده اند.        

دیگر خبرها

  • اسکان ۴۳ هزار مسافر نوروزی در بوستان غدیر مشهد
  • ورود حدود ۸ میلیون مسافر نوروزی به مشهد مقدس
  • ورود مسافران نوروزی به مشهد نزدیک به ۸ میلیون نفر رسید
  • جابه جایی بیش از ۱۷۵ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • ورود بیش از ۸۷۷ هزار مسافر نوروزی به شهر اصفهان
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • ۶۷۴ هزار خودرو وارد خراسان رضوی شد
  • ورود بیش از ۶۷۴ هزار خودرو به خراسان رضوی
  • کاهش ۱۰ درصدی ورود مسافر به بوشهر
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی