Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، با شیوع کرونا در آمریکا مشکل این روز‌های شرکت‌های هوایی این کشور انجام پرواز‌ها تنها با یک مسافر است. با تعطیل شدن بسیاری از فعالیت‌ها به ویژه در ایالت نیویورک، بسیاری از سفر‌ها نیز لغو شده است. با این حال خدمه پرواز‌ها ناچار به ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه کارلوس باریا، عکاس رویترز، برای انجام یک ماموریت کاری سوار پرواز واشنگتن به نیواورلئان شد که متوجه گشت او تنها مسافر این پرواز است. او درباره تجربه‌اش در این خصوص گفت: «لحظات ناخوشایندی بود». بنا به گفته باریا، نکته مثبت آنجا بود که پس از سوار شدن او به هواپیما دو نفر از مهمانداران هواپیما از او دعوت کردند در قسمت جلو و بر روی صندلی کلاس A بنشیند.

بنابر اعلام گروه خطوط هوایی آمریکا، روز جمعه ۱۱۹ پرواز از فرودگاه ملی ریگان در شهر واشنگتن انجام شده که هشت مورد از آن‌ها تنها یک مسافر داشتند و تعداد مسافران بسیاری از آن‌ها کمتر از انگشتان دست بود. این در حالی است که سال گذشته در چنین روزی ۲۵۴ پرواز از فرودگاه ملی ریگان صورت گرفته بود.

بنا به گفته یک مقام ارشد مسئول در این زمینه، و به زودی تعداد مسافران به قدری کم خواهد شد که خطوط هوایی پرواز‌های خود را لغو خواهند کرد. روز جمعه اداره امنیت حمل و نقل آمریکا ۱۲۹۷۶۳ مسافر را غربالگری کرد، حال آنکه در چنین روزی در سال گذشته ۲۴۸۰۰۰۰ نفر از فرودگاه‌های این کشور استفاده کرده بودند.

به دنبال کاهش شدید تعداد مسافر، خطوط هوایی آمریکا از دولت برای پرداخت حقوق کارکنان خود کمک درخواست کرده‌اند. آمریکا با بیش از ۳۰۰ هزار مبتلا به کرونا در صدر جدول کشور‌های آلوده به این ویروس قرار دارد. تاکنون نزدیک به ۸۵۰۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در آمریکا ویروس کرونا خطوط هوایی پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانند رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم

یکی از خلبانان نیروی هوایی اسرائیل که در ماموریت سرنگونی صدها پهپاد و موشک شلیک شده از سوی ایران به خاک اسرائیل مشارکت داشته، این تجربه را پیچیده‌ترین ماموریتی توصیف می‌کند که تا کنون داشته است و این تجربه را چیزی شبیه حضور «تاپ گان» در «جنگ ستارگان» میداند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از یورونیوز، یک خلبان نیروی هوایی اسرائیل که با نام «سرگرد جی.» معرفی شده، به روزنامه تلگراف بریتانیا گفته که او به عنوان یکی از افسران ذخیره ارتش اسرائیل روز شنبه ۱۳ آوریل فراخوانده شده بود تا در این مأموریت شرکت کند.

سرگرد جی می‌گوید: رهگیری صدها پهپاد و موشکی که در هوا در اطراف شما هستند، مانند رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود. انفجارها و رهگیری‌های بی‌پایانی که در اطراف شما اتفاق می‌افتد، چیز دیگری است… این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که در ۲۰ سال گذشته در نیروی هوایی داشته‌ام؛ زیرا می‌دانستم اگر در نابودی هرکدام از آنها موفق نشوم، ممکن است در اسرائیل منفجر شود.

این خلبان می‌گوید: ما در ائتلافی فوق‌العاده با آمریکا، بریتانیا و سایر نیروها پرواز کردیم. اگرچه این حمله‌ای بسیار تهاجمی بود که توسط ایران انجام شد و احتمالاً چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیده‌ایم، اما دفاع اسرائیل نیز تمام و کمال عمل کرد.

او درباره ویژگی چنین حملاتی گفت: همیشه یافتن و سرنگونی این اهداف در شب سخت‌تر است. زیرا این اهداف بسیار پایین پرواز می‌کنند بنابراین شما نیز باید در ارتفاع پایین پرواز کنید آن هم در حالی که نمی‌توانید زمین را ببینید… شما مجبورید به حسگرها تکیه کنید. شما نورهای خیابان یا چیزهای دیگر را روی زمین بسیار نزدیک به خود می‌بینید و این یک احساس بسیار ناراحت کننده است.

کد خبر 745732

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروازهای کشور و فرودگاه‌ها بعد از فعال شدن پدافندها
  • کدام عوامل ریزپرنده ها را در اصفهان به پرواز درآوردند؟
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • مانند رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد