Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، ۱۳ فروردین وزیر بهداشت در نامه‌‌ای به رئیس جمهور بیان داشت که اخیراً بدون اطلاع ستاد نامه‌‌ای توسط قائم مقام وزارت صنعت به کلیه استان‌‌ها ابلاغ شده که عملاً دستور العمل اداری برای بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز کسب و کار تلقی می‌‌شود که این شیوه با نقش، مسئولیت و جایگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیردولتی، فرهنگی، مذهبی و غیره که مورد تائید نباشد شعله‌‌هایش به سرعت دامن نظام سلامت و متعاقب آن اقتصاد کشور را خواهد گرفت. کوچکترین حرکت نسنجیده و غیر منطبق با نظر کارشناسی آسیب‌‌های غیر قابل جبرانی در پی خواهد داشت که حداقل در نظام سلامت امکان ایستادن در مقابل هجمه‌‌هایش میسر نیست.

اما حالا، رئیس جمهوری طی نامه‌‌ای خطاب به وزیر بهداشت اعلام کرده است تمامی فعالیت‌های اقتصادی از تاریخ ۲۰ فروردین باید با پروتکل آغاز شود.

حسن روحانی روز گذشته (شنبه ۹۹/۰۱/۱۶) خواستار تبدیل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به "فاصله‌گذاری هوشمند" شده و گفته بود: "ما مرحله اول و دوم آن را اجرا کرده‌ایم و موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم و الآن در مرحله سوم آن که اجرای فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی است، قرار داریم و مختصات آن باید مشخص و مدون باشد."

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 19 حمد بن جاسم نخست وزیر پیشین قطر در گفت وگویی خطبا به کشورهای عربی گفت: «به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید... اگر از نفوذ منطقه‌ای ایران ناراحتید در سیاست‌های منطقه‌ای خود بازنگری کنید... اگر من به خاطر بی لیاقتی تو پیشرفت کنم میتوانی به من مهاجم بگویی؟ نه این تو هستی که باید با منطق و بهتر کردن وضع خود جلوی من را بگیری....» حرف‌‎های جالب این مقام قطری را می‌بینید و می‌‎شنوید.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!