Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:17:21 GMT

دستگیری سوداگر مرگ و کشف مواد مخدر در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۷۲۲

دستگیری سوداگر مرگ و کشف مواد مخدر در شهرکرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: در عملیات ماموران این شهرستان یک سوداگر مرگ دستگیر و بیش از ۱۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال‌وبختیاری، سرهنگ علی سپهوند اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در امر توزیع موادمخدر در شهرکرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کلانتری ۱۶ منظریه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی و چندین روز کار اطلاعاتی، با رعایت اصل غافلگیری مخفیگاه این سوداگر مرگ بازرسی شد.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از مخفی‌گاه متهم ۶.۵ گرم شیشه و ۳.۵ گرم هروئین کشف و متهم دستگیر شد.

سرهنگ سپهوند در پایان با بیان اینکه متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه برای طی کردن مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با خرده فروشان مواد مخدر از برنامه‌های محوری پلیس شهرکرد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری دستگيري مواد مخدر سوداگر مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟