Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:54:00 GMT

فروش ابزارآلات معرق‌کاری در فروشگاه اینترنتی چوبینر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۷۲۳

فروش ابزارآلات معرق‌کاری در فروشگاه اینترنتی چوبینر

صنعت چوب جزء صنایع مهم و حیاتی در تولید انواع لوازم چوبی می‌باشد که بسیار متنوع و گسترده می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبینر، این صنعت نیز مانند سایر رشته‌ها دارای زیر شاخه‌های متعدد است و یکی از زیر مجموعه‌های آن هنر معرق کاری است. جالب است بدانید معرق کاری دارای تاریخچه طولانی است و یکی از هنرهای ایرانیان در قرون گذشته محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرق کاری علاوه بر قدمت از هنرهای محبوب و دلخواه مردم ایران و کشورهای دیگر می‌باشد که جزء هنرهای اسلامی نیز به حساب می‌آید. معرق کاری نیز مانند سایر زیر مجموعه‌های صنعت چوب با ابزار آلات مخصوصی انجام می‌گیرد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

کمان اره مویی

برش اصلی‌ترین مرحله کار با انواع چوب است، برای برش چوب باید به ضخامت و جنس چوب دقت شود سپس اره مخصوص به آن را انتخاب کنید. اره دستی در مدل‌ها و اشکال مختلف تولید می‌گردد که در این میان برای هنر معرق کاری از کمان اره مویی استفاده می‌شود. کمان اره مویی که به کمان تیغ اره مویی یا کمان اره مویی معرق کاری نیز خوانده می‌شود یکی از ابزارهای مورد نیاز این هنر محسوب می‌شود که در مدل‌های مختلفی از قبیل تخت و لوله‌ای تولید می‌گردد.

انواع کمان اره مویی معرق کاری

کمان اره مویی معرق کاری از یک دستگیره تشکیل شده است که از جنس چوب، فلز یا پلاستیک می‌باشد، علاوه بر دستگیره یک قسمت U شکل در این ابزار طراحی شده است که مناسب برش تخته‌های معرق کاری است. کمان اره مویی دارای دو پیچ خروسی است که تیغ اره مویی به وسیله آن‌ها به کمان وصل می‌شود، این پیچ‌های خروسی مانع از لغزش تیغ اره مویی یا جدا شدن آن از کمان اره می‌شوند و باید در محکم کردن آن‌ها دقت کرد که اگر بیش از حد محکم شوند باعث شکستن تیغ اره می‌گردند. همان‌طور که ذکر شد کمان اره مویی در دو مدل مختلف به شرح زیر تولید می‌گردد:

· کمان اره مویی تخت: به کمان اره مویی تخت مدل تسمه‌ای نیز می‌گویند به این دلیل که فلز به کار رفته در ساخت کمان اره مدل تسمه‌ای و تخت است.

· کمان اره مویی لوله‌ای: کمان اره مویی لوله‌ای یا همان مدل گرد نیز یک نمونه دیگر از انواع کمان اره مویی محسوب می‌شود که در ساخت آن از فلز گرد تو خالی لوله‌ای شکل استفاده شده است.

قیمت کمان اره مویی

لازم به ذکر است که کمان اره مویی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت کمان اره مویی می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸   -   ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶   -   ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

تخته پیشکار

تخته پیشکار یکی از ابزارهای مورد نیاز جهت انجام بهتر هنر معرق کاری محسوب می‌شود. تخته پیشکار معرق با کمک یک گیره به میز کار متصل می‌شود که برای بالا بردن تسلط و تمرکز شخص موثر است. یک قسمت V شکل در تخته پیشکار وجود دارد که محل قرار گیری و حرکت کمان اره مویی می‌باشد.

گیره معرق کاری

گیره معرق کاری که به گیره پیشکار معرق معروف است شبیه پیچ دستی می‌باشد و تقریبا همان وظیفه را بر عهده دارد. همان طور که در قسمت قبل ذکر شد گیره معرق کاری وظیفه اتصال تخته پیشکار معرق به میز کار را دارد.

تیغ اره مویی

تیغه در اره‌های دستی، ماشین آلات و سایر ابزارهای برشی مهم‌ترین قسمت می‌باشد. تیغ اره مویی نیز یک مدل تیغه برای برش چوب های معرق کاری است که در سایزهای مختلف تولید می‌شود. این مدل تیغ اره به دلیل ظرافت زیاد و نازک بودن به تیغ اره مویی خوانده می‌شود که دو مدل مختلف آن در فروشگاه چوبینر تولید و عرضه می‌شود:

· تیغ اره مویی پا ملخی

· تیغ اره مویی گرد

تیغ اره مویی پا ملخی

تیغ اره مویی پا ملخی دارای دندانه‌های ریزی می‌باشد که به طور مستقیم و در یک مسیر قرار گرفته‌اند و در سایزهای مختلف با قطر و ضخامت های متفاوت تولید می‌شوند. برای مثال تیغ اره مویی سایز ۲ از ظرافت بیشتری نسبت به سایز ۵ برخوردار است و مناسب برش تخته های نازک‌تر است.

تیغ اره مویی گرد

علاوه بر مدل پا ملخی یک نوع تیغ اره مویی وجود دارد که به مدل گرد معروف است. تیغ اره مویی گرد دارای دندانه های مارپیچی است که طرفین و همه بخش های تیغه را در بر گرفته اند. به دلیل این ساختار، تیغ اره مویی گرد توانایی برش در زوایای مختلف و چرخش بدون توقف برش را دارد.

قیمت تیغه اره مویی

لازم به ذکر است که قیمت تیغه اره مویی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع تیغه اره مویی می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸   -   ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶   -   ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معرق کاری ابزار محسوب می شود معرق کاری مدل ها لوله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمیِ حضوری و غیرحضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو سطح ملی و استانی در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر همین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی از جمله کارگاه‌های برخط (آنلاین) فصل بهار است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقمندان با شرط دارا بودن سن ۴ سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir مراجعه کنند.

در عین حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز علاقمندان نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • رژه یگان‌های پهپادی ارتش شامل پهپاد‌های کمان ۱۲، کرار، مهاجر و صادق در مراسم روز ارتش تهران+ فیلم
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • پهپاد کمان ۱۲ و کمان ۲۲ به نمایش درآمد