Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی حضرت هیأت تل زینبیه گفت: این گروه جهادی روزانه معجون عسل و مغز خشکبار برای بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمانی تولید می‌کند که تاکنون ۳ هزار ظرف آماده و به بیمارستان‌ها ارسال شده است.

روح‌الله صادق‌پور مسئول گروه جهادی حضرت هیأت تل زینبیه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این گروه جهادی با شیوع ویروس کرونا در کشور برای خدمت‌رسانی به بیماران و کادر درمانی با حضور حجت‌الاسلام سیدرضا جعفری سخنران هیأت جلسات متعددی با متخصصین برگزار کرد و در نهایت به این نتیجه رسید تا معجون عسل و مغز خشکبار که دارای ارزش غذایی بالایی است، برای بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمانی اعم از پرستاران و پزشکان تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: عسل مغز برگرفته از چهار مغز پسته، بادام، فندق و بادام هندی است که در ظرف‌های ۲۰۰ گرمی تنها برای یک وعده روزانه این افراد تهیه می‌شود زیرا بنا داریم، سریع مصرف کنند و از نگه‌داری آن در فضای بیمارستانی جلوگیری شود.

 

صادق‌پور با بیان اینکه تهیه این امر حدود یک هفته است آغاز شده است، گفت: روزانه ۱۵ نفر هیأتی در فضای حسینیه مشغول تهیه عسل مغز هستند که تاکنون بیش از ۳ هزار ظرف آماده شده است که این تولیدات در بسته‌های ۲۰ تایی بسته بندی و به بیمارستان‌ها ارسال می‌شود.

 

 

فیلمی از تلاش‌های این هیأتی‌ها را اینجا ببینید:

 

 

مسئول گروه جهادی حضرت هیأت تل زینبیه با اشاره به اینکه این گروه جهادی ظرفیت تولید روزانه ۲ هزار معجون عسل مغز را دارد، تصریح کرد: باتوجه به اعلام نیاز بیمارستان‌ها تولید خود را افزایش خواهیم داد. تاکنون بیمارستان‌های لولاگر، فاطمةالزهرا (س) شهرری، شهید رجایی، مسیح دانشوری، رسول اکرم (ص)، امام حسین (ع) و ... از محصولات ما استفاده کردند و یک بسته ۷۰۰ تایی نیز برای استان گیلان ارسال شده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های این مجموعه به‌صورت مردمی و با کمک‌های این عزیزان اجرایی می‌شود که الحمدلله آثار خوبی نیز داشته است و در روزهای اخیر سردار معدنی فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روند فعالیت ما بازدید کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ویروس کرونا گروه جهادی حضرت بیمارستان مسیح دانشوری بیمارستان ها گروه جهادی معجون عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس