Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@09:51:30 GMT

محسن هاشمی: تهرانی‌ها نیاز به تست فوری کرونا دارند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۸۰۸

آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و ششمین جلسه شورای شهر درباره بیماری کرونا اظهار داشت: بیماری جهانی کرونا نخستین بحرانی است که فراتر از جنگ جهانی و خشکسالی همه کشورها را درگیر کرده البته تعداد محدودی از کشورها به دلایل حاکمیتی شیوع آن را در کشورشان تکذیب می‌کنند.

وی افزود: برخی کشورها به ویژه آمریکا با پافشاری از طریق یک سیاست یک جانبه عمل کرده و شهرداری و شورای شهر تهران طی نامه‌ای به شهرداران پایتخت‌های جهان از پارلمان‌های شهری و محلی درخواست داشته که همکاری‌های لازم و تعاملات در جهت مبارزه با کرونا انجام گیرد که امیدواریم پاسخ مثبت در این زمینه دریافت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: نقش مدیریت شهری در ستاد ملی و متمرکز مقابله با کرونا بسیار حائز اهمیت است و نباید از توان کارشناسی و تخصصی در این زمینه غافل شد. لذا انتظار می‌رود ستاد کرونا قبل از تصمیم گیری در مورد فعالیت‌های شهری مانند حمل و نقل با مدیریت شهری گفت‌وگوی لازم را انجام دهد و اقناع صورت گیرد.

هاشمی ضرورت امکان دسترسی شهروندان به تست آسان و در دسترس کرونا اشاره و بیان داشت:‌متاسفانه این امکان به ویژه در تهران برای شهروندان فراهم نشده و از پیروز حناچی شهردار پایتخت درخواست داریم این شرایط را فراهم کنند چرا که تشخیص به موقع و شناسایی موارد مبتلا بهترین عامل جلوگیری از ویروس کرونا است.

وی گفت: به دلیل این بیماری تغییرات گسترده در منابع مالی شهرداری ایجاد می‌شود که شورای شهر به این موضوع توجه داشته و باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن هاشمی کرونا ویروس شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زارعی، ظهر پنجشنبه در نشست ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی یک مرکز آزمون استاندارد آموزش و پرورش در تمامی استان‌های کشور گفت: آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷ به صورت الکترونیک برگزارمی شود.

وی افزود: در راستای تحقق این هدف هم اکنون برنامه‌هایی در حال اجراست، اما برای اجرای کامل آن نیاز به فراهم شدن زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب هستیم.

وی، تصریح کرد: تأمین امنیت آزمون‌ها به ریاست وزارت کشور و از طریق شورای تأمین استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید قرار دارد که این مهم با همکاری دستگاه‌های متولی و شورای تأمین هم در سطح ملی و هم استانی و شهرستانی دنبال می‌شود.

زارعی، گفت: امسال حدود ۱۰۰ عنوان آزمون برگزار خواهد شود که برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری آن‌ها، تقریباً یک ماه عوامل اجرایی درگیر برگزاری این آزمون‌ها خواهند بود.

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری آزمون در شرایط مطلوب نتیجه مطلوبی برای دانش‌آموز به دنبال خواهد داشت، گفت: به منظور کیفیت‌بخشی به آزمون‌های نهایی وضعیت موجود باید کاملاً بررسی و نقاط ضعف کاملاً احصا شود که این مهم در دروس مختلف مورد توجه و مبنا و پایه تصمیم‌گیری‌ها قرار خواهد گرفت.

محسن زارعی، با اشاره به پراکندگی استان کرمان بر همکاری استانداری در راستای تجهیز حوزه‌های امتحانی تاکید کرد.

کد خبر 6082016

دیگر خبرها

  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • برای ارسال کمک‌ها به غزه به آتش‌بس فوری نیاز داریم
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت