Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:30:48 GMT

تاکید بر قدردانی از ایثارگران حوزه خدمات شهری

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۸۸۳

تاکید بر قدردانی از ایثارگران حوزه خدمات شهری

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مسجدجامعی در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در سال ۹۹ با بیان اینکه به جز تلاشگران و ایثارگران حوزه بهداشت و درمان که در خط نخست مقابله با کرونا هستند، ایثارگرانی هستند که کمتر دیده می شوند گفت: رانندگان اتوبوس، مترو، تاکسی، کارگران حوزه فضای سبز، آتش نشانان، کارگران اصناف، فروشندگان میادین میوه و تره بار و شهروند افرادی هستند که برای خدمات رسانی به شهروندان فعالیت های خود را متوقف نکرده اما در این میان کمتر دیده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی در پایتخت تعطیل نشده گفت: چه کسی باید هزینه این جابه جایی های پرخطر را بپردازد؟ زمانی که درهای مساجد با ۵۰-۴۰ نمازگزار برای ایمنی و پیشگیری از کرونا بسته می شود، چرا نباید به فکر مکان هایی مانند اتوبوس، مترو و تاکسی با شمار بالای مسافر بود؟

مسجدجامعی ادامه داد: روز گذشته از کارکنان شورای شهر تهران تست کرونا گرفتند که جای تشکر دارد. آیا از کلیه پرسنل شهرداری در حوزه های مختلف خدماتی چنین تستی گرفته شده است؟ آیا تاکنون آمار مبتلایان اعلام شده است؟ افرادی که زباله های بیمارستانی را جمع آوری می کنند. وقتی فرد فوت می کند از خانواده های آنها درخواست می شود چند نفری حاضر شوند و هر کدام فاصله سه متری را حفظ کنند. آیا به راستی به فکر کسانی که این پیکرهای بی جان را می شویند، بوده ایم؟

وی با اشاره به درگذشت دو راننده اتوبوس و سه راننده تاکسی و ابتلای ۱۸ راننده اتوبوس به بیماری کرونا گفت: آیا آمار دقیق تری از بیماران این عرصه و تعداد جان باختگان راه خدمت داشته ایم؟

مسجدجامعی درخواست کرد از جانفشانی فداکاران این عرصه قدردانی لازم به عمل آید که آنها نیاز به این قدرشناسی ندارند اما وظیفه ماست که بگوییم زحمتکشان عرصه خدمات شهری را فراموش نکرده ایم، هر چند مردم این زحمات را در این شرایط بحرانی به یاد خواهند داشت.

کد خبر 4892529 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر تهران ویروس کرونا ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شهر تهران شورای شهر تهران دستگیری سارق فاصله گذاری اجتماعی روز طبیعت سیدابراهیم رئیسی پلیس راهور سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک

شهردار اراک گفت: پیگیر تخصیص اتوبوس و تاکسی برقی برای این شهر هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار و نشست با معاون توسعه حمل‌ونقل وزارت صمت، اظهار کرد: به‌کارگیری اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی، گامی مهم در راستای کاهش آلودگی هوای شهر اراک است.

وی افزود: پیگیر تخصیص اتوبوس و تاکسی برقی برای این شهر هستیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست مشترک که با حضور نادر قلی ابراهیمی نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با معاونت توسعه حمل و نقل وزارت صمت و نماینده معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد، پیرامون قول مساعد وزیر صمت در خصوص به‌کارگیری اتوبوس و تاکسی‌های برقی ویژه کلان‌شهر اراک گفت‌وگو شد.

در این جلسه روش‌ها و مدل‌های مختلف تخصیص و به‌کارگیری خودروهای برقی با توجه به ضرورت کاهش و کنترل آلودگی هوا ناشی از ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در سطح شهر اراک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقات اولیه در این زمینه حاصل شد.

همچنین مقرر شد، شهرداری اراک با هماهنگی استانداری مرکزی با بررسی مدل‌های مختلف، مدل بهینه اقتصادی به‌کارگیری خودروهای برقی را با توجه به شرایط و ملاحظات محلی احصاء و در ادامه مذاکرات بعدی با بانک‌های عامل و شرکت‌های خودروساز به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز و سفارش ساخت و تحویل خودروها انجام گیرد.

کد خبر 747575

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند