Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمان بازگشایی مدارس در اختیار این وزارتخانه نیست و در سطح ملی تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: تدابیری برای نحوه ادامه فعالیت مدارس پس از بازگشایی اندیشیده‌ایم. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

رضوان حکیم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره جبران زمان از دست رفته آموزش و تعطیلات طولانی مدت مدارس اظهار کرد: در وزارت آموزش و پرورش جلسات متعددی برگزار شد تا با توجه به شرایطی که پیش می‌آید، تصمیم‌گیری کنیم و بر این اساس درباره بازگشایی مدارس، سناریوهای مختلفی تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان بازگشایی مدارس گفت: در همه جای دنیا بازگشایی مدارس تابع اطلاعاتی است که وزارت بهداشت اعلام می‌کند و براساس پروتکل‌های موجود تصمیم‌گیری نهایی در سطح ملی برای بازگشایی برمدارس اتخاذ می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این وزارتخانه بر اساس شرایط مختلف و زمان بازگشایی مدارس، سناریوهایی را تنظیم کرده‌ایم  اما تصمیم‌گیری در سطح ملی و ستاد کرونا انجام می‌شود.

دستپاچگی سیاست‌گذاری آموزش‌وپرورش در تعطیلات کرونایی مدارس200 میلیارد اعتبار برای تجهیز هنرستان‌ها و سیستم سرمایشی مدارس ابلاغ شدفعلا اجازه دایر‌کردن مدارس را نداریم/ بازگشایی مدارس با تأخیر باشد پنجشنبه و جمعه کلاس درس داریمتعطیلی مدارس و دانشگاه‌‌ها 30 درصد تماس‌‌ها را کاسته است

وی ادامه داد: آنچه به آموزش وپرورش مربوط است این است که اگر قرار باشد مدارس باز شود چه الزاماتی نیاز دارد و چگونه باید زمان از دست رفته را جبران کرد.

به معلمانی که در آموزش تلویزیونی مشارکت دارند، حق‌الزحمه پرداخت می‌شود؟

حکیم زاده درباره ادامه آموزش‌های تلویزیونی هم عنوان کرد: آموزش تلویزیونی با توجه به شرایط آموزشی می‌تواند عدالت آموزشی را رقم زند و این آموزش‌ها ادامه پیدا می‌کند اما پس از بازگشایی مدارس ساعت بندی آن تغییر خواهد کرد، با صدا و سیما توافق داشتیم که آموزش‌های تلویزیونی ادامه یابد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت حق الزحمه به معلمانی که در آموزش تلویزیونی مشارکت می کنند، عنوان کرد: با توجه به شرایط دشواری که وجود داشت اما این معلمان حتی در تعطیلات نوروز هم برای آموزش تلویزیونی حضور داشتند که البته هیچ حق الزحمه‌ای جبران خدمات آنها را نمی‌کند اما پیش‌بینی کردیم به نوعی زحمات آنها را جبران کنیم.

انتهای پیام

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رضوان حکیم‌زاده تعطیلی مدارس دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعطیلی مدارس دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش تعطیلی مدارس دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش زمان بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش آموزش تلویزیونی تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو مرادی نسب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها از پانزدهم اردیبهشت ماه است، ابراز داشت: والدین می‌بایست از این تاریخ با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

وی ضمن بیان اینکه سایت http://my.medu.ir برای ثبت نام کلاس اولی‌ها منظور شده است، افزود: نحوه ثبت نام مراحل سختی ندارد و در این سامانه اینترنتی به راحتی قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه برای ثبت نام شرط خاصی نیز نیاز نیست، ابراز داشت: تنها شرط برای ثبت نام داشتن شش سال تمام برای کودکان است.

مرادی نسب در ادامه تصریح کرد: نحوه ثبت نام اینگونه خواهد بود که والدین پس از مراجعه به سایت مدرسه مورد نظر را انتخاب و مراحل را انجام می‌دهند.

وی افزود: والدین در صورت داشتن هرگونه سوال خاص به سایت یا آموزش ابتدایی ادارات آموزش و پرورش می‌توانند مراجعه کنند.

کد خبر 6085302

دیگر خبرها

  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان
  • معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان