Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از مواضع اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق اراضی جدید به فلسطین اشغالی، یک شبکه صهیونیستی اعلام کرد که رهبر حزب «آبی-سفید» رژیم صهیونیستی هم با الحاق برخی مناطق مشکلی ندارد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کانال «۱۳» تلوزیون رژیم صهیونیستی، شنبه شب، اعلام کرد که «بنی گانتز» رهبر حزب «آبی-سفید» رژیم صهیونیستی با الحاق و تحمیل مشکلی ندارد؛ اما نه آنطور که حزب راست رژیم صهیونیستی می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وبگاه خبری روزنامه «القدس» به نقل از کانال ۱۳ اعلام کرد، رهبر حزب آبی-سفید رژیم صهیونیستی با الحاق منطقه غور اردن (دره اردن) و شهرک‌های کرانه باختری موافق نیست؛ اما با الحاق محدوده مناطق غربی دیوار حائل نیز مشکلی ندارد.

منطقه غور اردن از دریاچه طبریه در شمال تا دریای بحر المیت امتداد دارد که اسرائیل بخشی از آن واقع در میان بحر المیت و کرانه باختری را اشغال کرده است. غور اردن از بیسان تا صفد در شمال و از عین جدی تا النقب در جنوب و از میانه‌های رود اردن تا دشت‌های شرق کرانه باختری در غرب کشیده شده است و مساحت این منطقه و شمال البحر المیت به یک میلیون و ششصد هزار هکتار می‌رسد.

این شبکه صهیونیستی به نقل از چند مقام صهیونیستی که با بنی گانتز و «گابی اشکنازی» ژنرال صهیونیستی در تماس بودند، گزارش کرد که رهبر حزب آبی-سفید برای الحاق مناطقی که الحاق خواهند شد شروطی را ذکر کرده است که از جمله آن می‌توان به زمان و اقدامات مربوط به الحاق اشاره کرد.

پیشتر و در سپتامبر ۲۰۱۹ بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک نشست خبری در آستانه انتخابات پارلمانی این رژیم، رسما اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات و تشکیل کابینه جدید، بخش بزرگی از کرانه باختری را به «اسرائیل» ضمیمه می‌کند.

به گفته کانال ۱۳، مسئله تحمیل حاکمیت و فرایند الحاق یکی از مهم‌ترین مسائل مورد اختلاف میان حزب «لیکود» و حزب آبی-سفید برای تشکیل دولت جدید است.

پیشتر، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از طرح ضد فلسطینی حزب «لیکود» به کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای الحاق دره اردن، «بحر المیت» و اعدام فلسطینی‌های بازداشت شده به اتهام انجام عملیات ضد اسرائیلی خبر داده بود.

رژیم صهیونیستی، دوازدهم اسفند ۱۳۹۸ سومین انتخابات سراسری پارلمانی خود را در کمتر از یک سال اخیر، برگزار کرد که ۱۱ حزب برای کسب ۱۲۰ کرسی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به رقابت پرداختند، اما هیچ کدام از ائتلاف‌های راست و چپ نتوانستند ۶۱ کرسی لازم را برای تشکیل کابینه به دست آورند.

پس از تشکیل جلساتی، دو حزب «اسرائیل خانه ما» به ریاست «آویگدور لیبرمن» و «لیست مشترک اعراب» به ریاست «أیمن عوده» از بنی گانتز حمایت کردند و وی مأمور تشکیل کابینه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنی گانتز رهبر حزب آبی سفید رژیم صهیونیستی کرانه باختری بنی گانتز آبی سفید رهبر حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: به کاخ سفید اعلام کردیم عملیات ایران با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی انجام می شود

دریافت 652 KB

به گزارش همشهری آنلاین، امیرعبداللهیان گفت: بامداد امروز طی پیامی به کاخ سفید اعلام کردیم عملیات ایران محدود و حداقلی و با هدف دفاع مشروع و تنبیه رژیم صهیونیستی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 844357 برچسب‌ها ایران و اسرائیل حسین امیرعبدالهیان وزارت امور خارجه دفاع - موشک

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی سران عراق و اردن از تشدید تنش‌ها در منطقه
  • ادعای کانال عبری درباره نقش عربستان در مقابله با عملیات ایران
  • امیرعبداللهیان: به کاخ سفید اعلام کردیم عملیات ایران با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی انجام می شود
  • حماس: کرانه باختری هرگز در برابر رژیم اشغالگر پرچم سفید را بالا نمی‌برد
  • اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاست
  • توقف اشغالگری و تجاوز به غزه راه‌حل پایان تنش در منطقه است
  • دیشب در تل آویو چه خبر بود ؟ هشدار ایران به تل آویو و کاخ سفید و واکنش آمریکا
  • پدافند دفاعی سوریه در حالت آماده باش قرار گرفت
  • ترامپ: تنها به یک شرط موافق کمک به اوکراین هستم
  • این کشور آسیایی هم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد