Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود شایقی روز یکشنبه در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید اظهار داشت: در سال‌های اخیر بیشترین تاکید مقام معظم رهبری ایجاد تحول در اقتصاد کشور بوده که بر همین اساس سال ۹۹ نیز سال جهش تولید نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: در ۱۵ روز اول سال جدید ۲ نامه از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان‌ها ابلاغ شده تا ضمن تشکیل ستاد راهبری مدیریت جهش تولید و تحقق برنامه‌ها در این ارتباط با محوریت شورای برنامه‌ریزی و یا ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های مختلف اجرایی اهداف خود را در این زمینه تبیین و تشریح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسسازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی در هفته جاری باید جمع‌بندی نهایی را از هدفگذاری دستگاه‌های مختلف به دبیرخانه کشوری اعلام کنیم تا منابع مورد نیاز برای طرح‌ها و پروژه‌های مصوب در نظر گرفته شود.

شایقی گفت: شایسته است مدیران دستگاه‌های اجرایی توسعه‌ای و زیربنایی استان به ویژه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری در این زمینه هدفگذاری خود را تبیین و ارائه کنند.

وی ادامه داد: در کنار این سه بخش امسال حوزه انرژی نیز مورد توجه قرار گرفته تا طرح‌ها و پروژه‌های مصوب در این بخش نیز در اولویت تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در سال ۹۹ یادآور شد و بیان کرد: آنچه که در سال ۹۹ هدفگذاری شده اجتناب از آغاز پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کنار حفظ تولید در واحدهای صنعتی است که امید است با بهبود شرایط کنونی بستر و زمینه این کار به شکل درست فراهم آید.

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید اردبیل رونق تولید جهش تولید اردبیل جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این محصول در فرآیند پیوند استخوان کاربرد دارد و می‌تواند با اکسیژن رسانی، تبدیل سلول‌های بنیادی به سلول‌های استخوانی را تسریع کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت